« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
در مراسمي از خدمات  محمد محمدي رئيس پيشين کمیته امداد امام خمینی شهرستان بهمئی تجليل و آقاي خداپرست به عنوان رئيس جدید كميته امداد معرفي شد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
در مراسمي كه در سالن آمفي تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بهمئي برگزار شد از خدمات آقاي محمد محمدي رئيس پيشين تجليل و آقاي خداپرست به عنوان رئيس كميته امدادبهمئي معرفي شد.

در اين مراسم كه با حضور مديركل كميته امداد استان و بدون حضور حجت الاسلام افروغي امام جمعه ليكك و آقاي رحماني فرماندار بهمئي  برگزار شد يكي از افراد حامي اصلاح طلبان از بكارگيري افراد غير بومي در شهرستان بهمئي انتقاد كرد كه با پاسخ مديركل كميته امداد استان مواجه شد.

«آقاي متقي » با اشاره به اينكه در انتصاب مديران شهرستانها در مناطق گچساران ، كهگيلويه ، لنده ، چرام ، باشت و بهمئي  ، از مديران غيربومي استفاده شده تا از سياست بازي افراد و امور جناحي جلوگيري شود و نيروي غير بومي كارايي بيشتري دارد گفت :  آقاي محمد محمدي قبل از اين براي رياست كميته امداد شهرستان لنده معرفي شد اما خودشان نپذيرفتند و تمايل به همكاري نداشتند.

درپايان اين مراسم از آقاي محمد محمدي رئيس پيشين تجليل و آقاي خداپرست به عنوان رئيس كميته امداد بهمئي انتخاب شد.


خبر/مسلم مختاري

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: