« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
آوای رودکوف:رییس ثبت احوال کهگیلویه از پیش بینی 162هزار واجد شرایط رای دهنده در کهگیلویه بزرگ خبر داد

 به گزارش خبرنگار" پایگاه خبری آوای رودکوف"از دهدشت: عیسی جوادی در جمع خبرنگاران افزود: کارهای مهم ثبت احوال را شامل ثبت ولادت، ثبت وفات و ثبت ازدواج و طلاق است که طی دو سال اخیر بحث مهاجرت نیز به دیگر ماموریت های ثبت احوال اضافه شده است.

وی عنوان کرد: ثبت ولادت نوزادان در کهگیلویه به روز است و به محض ولادت نوزاد در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت نمایندگی این سازمان ولادت ها را ثبت می کند.

رییس اداره ثبت احوال کهگیلویه با اشاره به کاهش ازدواج و آمار بالای طلاق در شهرستان علت ازدیاد آمار طلاق در کهگیلویه را ثبت طلاق های شهرستان های همجوار در این شهرستان عنوان کرد.

به گفته جوادی بر همین اساس طی یک ماه اخیر 30 فقره ثبت طلاق در دفاتر دهدشت ثبت شده که مربوط به مراجعه کنندگان شهرستان همجوار بوده است.

وی تعویض شناسنامه و صدور کارت ملی از دیگر خدمات ثبت احوال عنوان و تصریح کرد: صدور کارت ملی فقط برای افراد بالای 15 سال به بالا است.

جوادی عنوان کرد: صدور کارت ملی الکترونیکی باعث جلوگیری بسیاری از کلاهبرداری و انواع تخلفات می شود.

این مسئول با بیان اینکه آشیو الکترونیک اسناد ثبت احوال از سال 89 در کهگیلویه راه اندازی شده است از آرشیو الکترونیکی 220هزار سند ثبت احوال بر روی این پایگاه خبر داد.

جوادی هم چنین از فعالیت 6 دفتر پیش خوان در کهگیلویه خبر داد و افزود: از این تعداد پنج مورد در دهدشت و یک مورد دیگر در روستای طولیان انجام وظیفه می کنند.

وی با اشاره به جمعیت دویست و 10هزار نفری کهگیلویه بزرگ گفت: 162هزار رای دهنده واجد شرایط برای رای دادن در انتخابات پیش رو داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: