« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶
آوای  رودکوف:ائمه جمعه سراسر کشور با گرامیداشت ایام الله دهه فجر ، بر پیروی از آرمان های امام راحل عظیم الشان و حفط وحدت کلمه تاکید کردند

پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

تاکید بر رعایت مر قانون از سوی نامزدها و هوادارن آنها ، سفر رئیس جمهور به کشورهای اروپایی و ضرورت رعایت اقتصاد مقاومتی در دوران پسابرجام ،  قدردانی از اقدام نیروهای دریایی سپاه و ارتش در بازداشت تفنگداران امریکایی و همچنین برگزاری موفق رزمایش ولایت 4 از محورهای سخنان خطیبان نماز جمعه کشور بود .


امام جمعه مشهد : امروز نسلی که پیروزی انقلاب را ندیده ، انقلابی تر از نسلهای گذشته پای این نظام و انقلاب ایستادگی می کند .

امام جمعه  موقت تبریز : اقدام نیروی دریایی سپاه پاسداران را در دستگیری متجاوزان آمریکایی نشانه اقتدار ایران است و پاسداران  انقلاب شجاعانه در برابر آمریکایی‌ها ایستادند و آنان را تسلیم خود کردند.

امام جمعه ایلام  : آنچه که دشمن را به سر میز مذاکره هسته ای کشاند مدیریت بی بدیل و موضع گیری های قاطع و شفاف رهبری و صبر و استقامت مردم بزرگ ایران بود و اکنون موقع آن است که دولت هم به وعده های اقتصادی خود به ویژه در بهبود وضعیت معیشتی مردم و ایجاد اشتغال برای جوانان عمل کند .

امام جمعه موقت زنجان خطاب به کاندیداها : رقابت‎کنندگان در انتخابات هم نباید به تخریب رقبای خود بپردازند بلکه بهتر است نسبت به معرفی خود و اعلام برنامه های واقعی خود اقدام کنند.

ماموستا سهرابی خطیب نماز جمعه مهاباد: برخی کشورهای عرب منطقه با دلارهای نفتی به آتش تفرقه و اختلاف بین مسلمانان دامن می زنند و با تقویت و تجهیز گروه های تکفیری - تروریستی، چهره اسلام را در جهان خدشه دار می کنند . آنان که به نام اسلام و به بهانه دفاع از جان و مال مردم، مسلمانان سوریه و عراق و یمن را به خاک و خون می کشند، مزدور استکبار جهانی و حافظ منافع و امنیت اسرائیل و رژیم صهیونیستی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان : کسانی که برای نمایندگی در دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اعلام آمادگی کرده اند باید با هدف خدمت و جلب رضای خدا وارد این عرصه شوند و در غیر این صورت باید کنار بکشند تا مردم به راحتی افراد اصلح تر را انتخاب کنند .

امام جمعه اردبیل با اشاره به اسیر شدن ملوانان آمریکایی در دست سپاهیان غیور: این شجاعت جز از ملت ما از هیچ ملتی ساخته نیست .

امام جمعه کرمانشاه : رد صلاحیت افراد به‌ معنای این است که برای این موضوع مناسب نیستند و می ‌توانند در عرصه و بخش‌ های دیگر ، مشغول کار شوند .

امام جمعه ارومیه : دهه فجر یادآور مجاهدت و زحمات مردم انقلابی ایران در مبارزه با رژیم ستمشاهی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بر همه ما وظیفه است تا یاد و خاطره آن روزها را گرامی بداریم .

ماموستا حسینی امام جمعه موقت سنندج در خطبه های نماز جمعه این شهر تاکید کرد ادای فریضه زکات به عنوان مهترین دستور دین مبین اسلام می تواند موجب کاهش فاصله طبقاتی در جامعه ایلامی شود .

امام جمعه ساری با گرامیداشت دهه فجر : انتخابات سالم مرهون حمایت از شورای نگهبان و اعتماد به آن است . شورای نگهبان حافظ خون شهدا وحق مردم است و از آنجا که به عمد حیثت کسی را خدشه دار نمی کند نباید هم نظر با دشمن، شورای نگهبان را تضعیف کنیم.

امام جمعه زاهدان : ابراز امیدواری به تحول در فضای اقتصادی کشور در مذاکره با کشورهای اروپایی . حاصل سفر هیات های اقتصادی و تجاری خارجی ، توسعه فن آوری در کشور و آموزش نیروهای کار داخلی باشد و نه مصرف گرایی.

امام‏ جمعه گرگان : امروز لازم است همه مردم و گروه ها پای صندوق های رای بیایند و مشارکت و حضور حداکثری خود را بار دیگر به دنیا نشان دهند .

امام جمعه بیرجند  با اشاره به دوران پسابرجام : اقتصاد مقاومتی تنها راه درمان اقتصاد کشور است. انتظار می رود کمیته نظارت بر واردات کالا، اکنون نظارت بیشتری بر واردات پس از تحریم داشته باشد .

امام جمعه بجنورد با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به کشورهای اروپایی و مساعد شدن شرایط همکاری های اقتصادی : مسئولان باید مراقب باشند در بازار اقتصادی دچار مصرف زدگی نشویم و پول های به دست آمده را برای اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار کشور هزینه کنند .

امام جمعه کرمان با اشاره به پیام رهبری در اجلاس نماز قزوین : رهبر معظم انقلاب  رمز ماندگاری انقلاب را مبنای دینی و معنوی بودن آن و از موثرترین راههای مبارزه با آسیب های اجتماعی را برپایی نماز دانستند که باید با خضوع و خشوع برگزار کنیم و به فرزندانمان هم یاد بدهیم .

امام جمعه موقت رشت : قانون فصل الخطاب روند بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است .

امام جمعه موقت سمنان : نظارت استصوابی شورای نگهبان ، اقدامی قانونی ، درست و بسیار ضروری برای انتخاب اصلح است.

امام جمعه کرج : ملاک در همه امور ما باید شاخصه های انقلاب باشد و گرنه مسیر درستی انتخاب نکردیم .

امام جمعه موقت یزد: شاخص علم و دین ما در عصر حاضر ولایت فقیه است و هر شخصی در این خط باشد برای ما مورد احترام است .

امام جمعه قزوین: یکی از عوامل پیدایش انقلاب اسلامی ، وحدت کلمه بود و همین وحدت هم مهم ترین عامل  استمرار نظام خواهد بود.

امام جمعه خرم آباد : دهه فجر سرآغاز حکومت اسلام و پایان حاکمیت 2500 ساله ستمشاهی است .

امام جمعه شیراز: برنده اصلی در اسفند ماه مردم هوشیار و با بصیرت کشورمان هستند .

امام جمعه بوشهر : انقلاب اسلامی ایران فصلی نوین در ادبیات سیاسی جهان گشود.

امام جمعه آبادان: در دوران پسا برجام مسئولان سریع کار و برنامه ریزی کنند و کشور را رو به پیشرفت و تعالی سوق دهند.

امام جمعه اهواز سفر رئیس جمهور و هیات همراه به کشورهای ایتالیا و فرانسه را موفقیت آمیز توصیف کرد .

امام جمعه یاسوج: ملت ایران اسلامی با حضور حداکثری و پر شور خود در انتخابات هفتم اسفند حماسه ای دیگر می آفرینند .

 


منبع: خبرگزاری صداوسیما

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین