« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰
آوای رودکوف-عضو شورای اسلامی شهر لنده گفت: رسانه ها بعنوان حلقه اتصال بین مردم و مسوولان نقش مهمی در پیشبرد اهداف جامعه ایفا می کنند

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده،البرز محمد خانی در دیدار اعضای شورای اسلامی و شهردار لنده با خبرنگاران ، سی و هفتمین بهار پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی را به ملت شهید پرور ایران اسلامی ،مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد و بویژه  مردم شهرستان لنده  تبریک و تهنیت گفته و پیروزی و سرافرازی همیشگی ملت غیور ایران را در همه عرصه های سیاسی، علمی، اجتماعی و فرهنگی از خداوند متعال مسئلت نموده است.

محمدخانی به نقش و جایگاه رسانه و خبر اشاره نمود و افزود: رسانه ها زبان گویای مردم در انعکاس مسایل و مشکلات جامعه و انتقال آن به مسوولان هستند و در حقیقت بعنوان حلقه اتصال بین مردم و مسوولان نقش مهمی در پیشبرد اهداف جامعه ایفا می کنند.

ایشان در ادامه با ارائه گزارشی خلاصه ای از عملکرد شورای اسلامی شهر لنده در دومین سال از فعالیتهای این شورا در عرصه ی خدمتگزاری به مردم را بیان نمودند :

1- برنامه ریزی و تقسیم بندی برنامه های کاری.

2- راه اندازی دبیرخانه شورا به شکلی که در صورت مراجعه شهروندان به صورت همه روزه کار آن ها انجام  می شود.

3- تنظیم برنامه  زمانبندی جهت حضور مداوم  اعضا به نحوی که  هر روز  یک نفر در دفتر شوراحضور داشته باشند.

4- تشکیل جلسات مختلف با امام جمعه،فرماندار و دیگر مدیران شهرستان و استفاده از نظرات  آنها.

5- مسافرت ها و دیدار های استانی و کشوری از وزارتخانه های مختلف ، سازمان شهرداری ها و غیره ، و در سطح استان از مسئولین و ادارات کل مختلف در حوزه های راه، بهداشت و درمان،معدن،آب،برق،گاز،جهاد کشاورزی،منابع طبیعی،امور عشایری،میراث فرهنگی،شهرک های صنعتی،فنی و حرفه ای،هلال احمر و .....و در راس آیت الله ملک حسینی،استاندار محترم و معاونانش.

6- برگزاری جلسه با ادارات مختلف  سطح شهرستان ،جلسه با پزشکان حوزه شهرستان،سرکش از کمپ امید رهایی و  غیره... از همه مهم تر اولین همایش توسعه شهرستان لنده.

7- راه اندازی سایت شهرداری و شورای شهر جهت استفاده از نظرات شهروندان .

8- راه اندازی سامانه های پیامکی و همچنین صندوق پیشنهادی و انتقادات در محل شهرداری و شورا.

9- برگزاری جلسات مختلف با شهروندان در سطح شهر و شهرک ها.

10- برنامه های تجلیل از آزادگان،دانش آموزان نخبه و ......

11- بازدید از واحد های مختلف شهرداری و ارائه  بازخورد لازم.

12- کمک به ادارات مختلف در حد امکان در چارچوب قانون و مقررات

13- پیگیری مطالبات مختلف مردمی در سطوح شهرستانی،استانی و کشوری.

     14-پیشنهادات و مصوبات عدیده در زمینه های مختلف جهت شهرداری

   در ضمن اعتباراتی که به شورای شهر طی این مدت تخصیص داده شد    33712014تومان بوده است.

     در پایان ضمن تقدیر از شهردارمحترم و پرسنل شهرداری انتظار افزایش بیش از پیش کمی و کیفی امور را داریم و همچنین اجرای مصوبات بجامانده.

گفتنی است مسولیت شورای اسلامی شهر لنده در دومین سال از فعالیت ان بعهده البرز محمد خانی بوده است.وی هم اکنون عضو شورای اسلامی شهر لنده و رئیس شورای استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: