« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
آوای رودکوف:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در این استان را اعلام کرد

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 20 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در این استان را اعلام کرد.

وی افزود: مراسم راهپیمایی 22 بهمن ساعت 10 صبح در یاسوج از میدان هفتم تیر تا خیابان طالقانی و خیابان جمهوری ادامه و محل تجمع در میدان استانداری خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در شهرستان گچساران راهپیمایی ساعت 10 از میدان امام خمینی تا گلزار شهدای گمنام (پارک نفت) ادامه دارد، افزود: این مراسم در دهدشت ساعت 10 صبح از مسیر شماره 1 مقابل سپاه به سمت میدان مرکزی و مسیر شماره 2 از مقابل هلال احمر به سمت میدان مرکزی صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام خاضع اضافه کرد: راهپیمایی 22 بهمن چرام ساعت 10 از میدان اصلی شهر تا خیابان مالک اشتر، بلوار شهید دستغیب، خیابان شهید حسن‌پور، بلوار شهید بهشتی ادامه و تجمع در مصلای نماز جمعه این شهر خواهد بود.

وی بیان کرد: این مراسم در شهر لیکک از میدان امام حسین(ع) به سمت ورزشگاه شهید رجایی ساعت 9:30 و همچنین در شهرستان باشت ساعت 10 صبح از چهار راه کتاب به سمت میدان ورودی شهر (میدان ولی عصر) برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در شهرستان لنده این مراسم ساعت 10 صبح از مقابل سپاه پاسداران، خیابان امام خمینی(ره)، مصلای جدید امام خمینی(ره) و در شهر سی‌سخت مسیر شماره 1 از فرمانداری به سمت فلکه الله و مسیر شماره 2 از مدرسه شهید مطهری به سمت فلکه الله برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام خاضع اظهار کرد: مسیر راهپیمایی 22 بهمن در پاتاوه ساعت 10 صبح از مقابل بخشداری تا مدرسه شهید باهنر 9:30 صبح و در لوداب چهارراه جهاد تا دبیرستان دخترانه الزهراء(س) برگزار می‌شود.

وی گفت: این مراسم در چیتاب از جلوی سپاه به طرف گلزار شهدا 10 صبح و در مارگون از گلزار شهدا تا مصلای امام رضا(ع) 10 صبح و در سپیدار از میدان بسیج به سمت میدان امام حسین(ع) و بالعکس، تجمع پایانی مدرسه راهنمایی شهید خرسندیان 10 صبح و در دیشموک از میدان شهدا، میدان امام حسین(ع)، خیابان چویل، بلوار بهمئی، محل تجمع هنرستان امیرکبیر 10 صبح برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: راهپیمایی 22 بهمن ساعت 9 صبح در قلعه‌رئیسی میدان امام حسین(ع) خیابان امام خمینی(ره) خیابان معلم، خیابان طیبی، میدان انقلاب، گلزار شهدا، محل تجمع خوابگاه شبانه‌روزی، در سوق از مصلای نماز جمعه، خیابان شهدا، خیابان 17 شهریور، میدان امام خمینی(ره) 10 صبح و در سرفاریاب از میدان شهدا تا گلزار شهدا، محل تجمع مدرسه  حضرت هاجر در ساعت 10 صبح انجام می‌گیرد.

حجت‌الاسلام خاضع یادآور شد: مسیر راهپیمایی سرآسیاب از بخشداری به طرف گلزار شهدا، محل تجمع مدرسه شهید مطهری 10 صبح و در ممبی از جلوی بخشداری، به سمت حوزه سیدالشهداء(ع)، محل تجمع مدرسه شهید جهان‌نژادیان 9 صبح و در جاورده از دبیرستان شمس تبریزی به سمت گلزار شهدا، محل تجمع مدرسه شهید خورند جاورده 10 صبح و در بوستان از جلوی بخشداری تا دبیرستان برکت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: