« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
بنا به گفته شهید باهنر «مربیان زمانی با انبیا هم صف و با امام عادل هم ردیف هستند که آموزش را از محتوای تزکیه پر کنند»

پایگاه خبری آوای رودکوف:مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در همایش تجلیل از  مربیان پرورشی و دانش آموزان برگزیده قرانی به حضور مردم در پای صندوقهای رای شاره نمود و گفت:  انتخابات 7 اسفند ماه  لبیک مردم به ندای رهبر معظم انقلاب بود و نظام اسلامی با چنین پشتوانه مردمی، در عرض 37 سال مسیر عزت را طی کرده و به‌قدرت اول منطقه تبدیل‌شده است.

حجت الااسلام سید محمودالهی نیا افزود: مهمترین اهداف تشکیل امور تربیتی را حراست از مرزهای اعتقادی و حفظ دستاوردها و تبیین ارزشهای انقلاب در مدارس باید دانست. چرا که انگیزه های انقلابی و اسلامی همراه با شعار مربیان امور تربیتی سربازان انقلابندموجب تاسیس این نهاد انقلابی شده است.

امام جمعه موقت لنده خاطر نشان کرد: نهاد «امور تربیتی» شجره طیبه شهیدان رجایی و باهنر است. ارج نهادن به این روز به منزله تکریم از باورها و ارزش هاست.اگر چه اعتقاد بر اینست تربیت اسلامی که همان پاسداری از ارزش های اسلامی و دستاوردهای انقلاب، برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی بین عملکرد عوامل تربیتی، توجّه جدی به نقش معلمان ودانش آموزان در فعالیت های تربیتی منحصر به روز خاصی نیست. ولی همانطوریکه شهید بزرگوار، رجایی فرمودند مربیان امور تربیتی سربازان انقلاب در آموزش و پرورش هستند و بنا به گفته شهید باهنر «مربیان زمانی با انبیا هم صف و با امام عادل هم ردیف هستند که آموزش را از محتوای تزکیه پر کنند».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: