« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
آوای رودکوف، دومین همایش توسعه شهرستان لنده فردا یکشنه در سالن پوریای ولی این شهرستان با هدف توسعه ،اقتصادی ،فرهنگی ،اجتماعی وبررسی موقعیت جغرافیایی و ژئوپولیتیک شهرستان لنده و نقش آن در توسعه تشکیل می گردد.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، دومین همایش توسعه شهرستان لنده فردا یکشنبه با حضور جمع کثیری از مسولین کشوری و شهرستانی از جمله آقایان: سید کامل نقوی نژاد رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور،موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، عدل هاشمی پور نماینده منتخب مردم کهگیلویه بزرگ، دکتر شجاع پوریان عضوشورای شهرتهران، معاونین استاندار، مدیرکل صنعت،معدن وتجارت استان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان و تنی چند از مقامات استانی و شهرستانی  در سالن پوریای ولی برگزار خواهد شد.

محور های اصلی این همایش:

1-چالشها و فرصت های توسعه اقتصادی

 2-چالشها و فرصت های توسعه آموزشی

 3-چالشها و فرصت های توسعه فرهنگی-اجتماعی

 4-چالشها و فرصت های توسعه ی بهداشتی-درمانی

 5-بررسی موقعیت جغرافیایی و ژئوپولیتیک شهرستان و نقش آن در توسعه

 6-سهم شهرستان لنده در برنامه توسعه استان،بررسی راههای کارآفرینی و اشتغال زایی در شهرستان

 7- نقش واقفین و خیرین در توسعه

 8- نقش ورزش و هنر در توسعه

 9-قابلیت ها و پتانسیل های زیر بنایی شهرستان برای توسعه(گردشگری،معادن،آبها و ....)

گفتنی است این همایش سال گذشته در چنین روزهایی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر لنده برگزار گردیده است که انتظار می رود دستاوردهای جلسه سال قبل در این همایش تشریح گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: