« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
اقای استاندار حقیقتا گلایه مردم از شما اینست که توجهی به مردم لنده نشده است در توزیع ماده 180 از اخرین شهرستان 3 ملییارد کمتر بوده ،اعتراض هم شد مردم هم تجمع کردند اما هیچ مسولی جواب نداد انگار که هیچ اتفاقی نیفتاد!

پایگاه خبری آوای رودکوف:امام جمعه شهر لنده در دومین همایش توسعه شهرستان لنده که در محل سالن پوریای ولی این شهرستان با حضور جمع کثیری از مردم و مسولان کشوری و استانی و شهرستانی برگزار شد خطاب به حاضرین و استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: چرا شهر اولین ها به شهر آخرین ها تبدیل گشته است.

حضرت حجت الاسلام کیانی اصل در ادامه اظهار نمود:

*متاسفانه شهرستان اولین ها (اولین مدرسه-اولین هنگ ژاندارمری-اولین شناسنامه –اولین مسجد و...در سطح استان) در بحث استقلال ادارات و بودجه و....به آخرین ها تبدیل گردیده است.

*چرا پیمانکار در جلوی دوربین ها وعده داده بود تا  ظرف مدت ۱۸ ماه پروژ ه  پل  لنده ،تراب به دهدشت را تحویل دهد اما بعد از گذشت ۱۱ ماه هنوز اقدام قابل توجهی انجام نداده است خدا کند پروژه پل تراب مانند پروژه ابلش 13 سال طول نکشد.

*جناب آقای استاندار حقیقتا این باند بازیهای سیاسی که آمده جلو بسیاری از حقایق را گرفته و تا بخواهید حرف حقی را بزنید انگ سیاسی به آن می زنند.

*اقای استاندار حقیقتا گلایه مردم از شما اینست که توجهی به مردم لنده نشده است در توزیع ماده 180 از اخرین شهرستان 3 ملییارد کمتر بوده ،اعتراض هم شد مردم هم تجمع کردند اما هیچ مسولی جواب نداد انگار که هیچ اتفاقی نیفتاد!

*در بحث ظرفیتهای نیروی انسانی هم توجهی به این شهرستان نشده است البته خدا را شاکریم حداقل در سطح کشور نیروههای هست ولی جای تاسف دارد که از این همه نیروی مستعد، لنده کسی را در سطح استان ندارد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود، به آمار بالای طلاق و بیکاری در سطح شهرستان اشاره کرد و آن را مستلزم آن دانست که بودجه ای برای بخش فرهنگی در نظر گرفت و  در این ارتباط مصلای و فرهنگسرای ارشاد که سالهاست ناتمام رها شده را مورد اشاره قرار داد و افزود: سپاه پاسداران حاضر است با هزینه خود یک درمانگاه ایجاد کند اما کسی حاضر به واگذاری زمین نیست.دادگستری لنده فاقد زمین برای احداث ساختمان است.

امام جمعه لنده در پایان تاکید نمود :حال چگونه باید از توسعه دم بزنیم در حالی که این همه  تنگ نظریها و اینچنین  دیدگاههایی  وجود دارد و شک نکنید تا این سیاست بازیها در شهرستان و استان وجود دارد توسعه حاصل نخواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: