« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶
آوای رودکوف:رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در همایش توسعه شهرستان لنده گفت:استان‌های زاگرس‌نشین در گذشته کلاه بزرگی سرشان رفته چرا که بحث آمایش سرزمین در این استان‌های به خوبی انجام نشده است.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ، سید کامل تقوی‌نژاد صبح امروز در دومین  همایش توسعه شهرستان لنده که در محل سالن پوریای ولی این شهرستان برگزار شد با اشاره به وضعیت توسعه در  کشور گفت: آشنایی مردم با مبانی توسعه قدم بسیار مهم و اساسی برای توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای است.

وی افزود: شهرستان لنده دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل خوبی است که باید در سال جدید با اتکای به خداوند و تلاش و جدیت و الگوگیری از سیره معصومان(ع) به خصوص حضرت فاطمه(س) در مسیر توسعه و پیشرفت این شهرستان گام برداشت.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه بیش از 90 درصد مردم طبقه متوسطه جامعه زندگی می‌کنند گفت: استان‌های زاگرس‌نشین در گذشته کلاه بزرگی بر سرشان رفته چراکه بحث آمایش سرزمین در این استان‌های به خوبی انجام نشده و عمدتاً با نگاه دامداری و کشاورزی به آنها توجه می‌شود نه نگاه صنعتی.

تقوی‌نژاد یادآور شد: یکی از اقدامات جدی که مسئولان استان کهگیلویه و بویر احمد و استان‌های زاگرس‌نشین باید با جدیت پیگیری کنند بحث تغییر نگاه و آمایش از کشاورزی و دامداری به صنعتی با رویکرد عدم استفاده توسط سایر استان‌های کشور می‌باشد یعنی دیگر استان‌ها با این صنعت شناخته نشده باشند.

وی به موضوع توسعه شهرستانی لنده اشاره و گفت: توسعه یک اقدام همه جانبه است و میزان آزادی رسانه و احزاب، میزان حضور و مشارکت مردم و توانایی اقتصادی و صنعتی نیز برخی از شاخصه‌های آن هستند.

تقوی‌نژاد افزود: شهرستان لنده پتانسیل لازم در حوزه صنعت و معدن و گردشگری و ... را دارد.

وی یادآور شد: اگر سرمایه‌گذاری به منطقه می‌آید باید با نگاهی بلند و ذهنیتی درست به او نگاه شود تا از ظرفیتش بتوانیم حداکثر استفاده را ببریم.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور تصریح کرد: بهره‌برداری از معادن فسفات و بوکسیت در شهرستان به همراه توزیع عادلانه ثروت و منابع انسانی استان گام مهم و اساسی برای توسعه شهرستان‌های نوپا بوده که مسئولان باید در شاخصه‌های توزیع اعتبارات آن را مد نظر داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: