« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
آوای رودکوف/مدیرعامل هتلینگ نیروگاهی امید کشور گفت: با احداث نیروگاه 500مگاباتی در شهرستان لنده می توان برای 200نفر به طور مستقیم و 1000نفر به طور غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد کرد.

پایگاه خبری آوای رودکوف:مهندس حسنعلی تقی زاده حسن تقی زاده در دومین همایش توسعه شهرستان لنده افزود :اعتقاد اینست که اگر بتوانیم در شهرستان لنده یک نیروگاه  500مگاباتی احداث نماییم بسیاری از مشکلات مردم حل خواهد شد.

مهندس تقی زاده اظهارکرد: با احداث نیروگاه 500مگاباتی در شهرستان لنده می توان برای 200نفر به طور مستقیم و 1000نفر به طور غیرمستقیم اشتغالزایی خواهد کرد.

مدیرعامل هتلینگ نیروگاهی امید در ادامه یادآورشد: با احداث این نیروگاه علاوه بر اشتغال زایی می توان برای شهرداری و دهیاریها هم در آمد زایی نمود.

مهندس تقی زاده در ادامه یاداور شد: صنعت برق پایدار و اشتغال آن نیز پایدار خواهد بود زیرا مصرف برق هر گز تمام نخواهد شد و کالای تولیدی این نیروگاه هیچ وقت تمام نمی شود.

این کارشناس اقتصادی بیان کرد:برای احداث یک نیروگاه حداقل 280میلیون یورو معادل 1100میلیاردتومان سرمایه لازم است که با استفاده از ظرفیت بالای و سرمایه گذاری های خارجی و داخلی می توان آن را احداث کرد.

ایشان با ارائه راهکارهای لازم اظهار کرد : ساخت این نیروگاه با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی در مرکز و تامین اعتبار از سوی صندوق توسعه ملی  در سطح شهرستان لنده قابل اجرا می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: