« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
آوای رودکوف:امام جمعه لنده گفت: با وجود زیبایی و بکر بودن مناطق گردشگری لنده متأسفانه نسبت به ساماندهی این مناطق اقدام خاصی صورت نگرفته است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته لنده با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا هم باعث رستگاری و هم باعث بخشش گناهان و گشایش روزی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به مناسبت‌های هفته گفت: بیستم فروردین سالروز قطع رابطه سیاسی ایران با آمریکا بوده که امام خمینی(ره) فرمودند آن را باید به فال نیک گرفت.

امام جمعه لنده تصریح کرد: امام خمینی (ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند چراکه نقشه‌های شیطانی و اهداف شوم آنها را به درستی تشخیص دادند و می‌دانستند که آمریکا پیشرفت و ترقی ملت‌های مظلوم را نمی‌خواهد.

کیانی‌اصل افزود: ملت ایران در طول عمر بابرکت نظام و انقلاب اسلامی ثابت کرد که برای برقرای رابطه با آمریکا ذلت را نمی‌پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: تجربه نشان داد که آمریکا دوست نمی‌خواهد بلکه یک خدمتکار و مجری سیاست‌های شوم خود در منطقه را می‌خواهد و سابقه او نشان می‌دهد که قابل اعتماد نیست.

امام جمعه لنده به موضوع برجام اشاره کرد و گفت‌: با وجود اذعان مسئولان آژانس در خصوص همکاری خوب ایران با آنها اما آمریکا گام درستی در اجرای برجام برنداشته و می‌گوید ایران برای اجرای برجام باید تغییر رفتار دهد.

کیانی‌اصل یادآور شد: تغییر رفتار از دیدگاه آمریکا حذف برنامه دفاعی و موشکی، فاصله گرفتن از ارزش‌های اسلامی و انقلابی‌، هم‌صدا شدن با اقدامات شوم آمریکا در منطقه، عدم حمایت از ملت‌های مظلوم و کاری به کار اسرائیل نداشتن است.

وی افزود: آمریکا از رفتار و مشارکت و همراهی ملت ایران با آرمان‌های نظام و انقلاب به خوبی می‌داند که این آرزو را به گور خواهد برد و ملت ایران هرگز ذلت و خواری را برای برقراری ارتباط با آمریکا نخواهند پذیرفت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی لنده گفت: دنیا باید بداند ایران اسلامی توان دفاعی و موشکی خود را نه تنها تضعیف نخواهد کرد بلکه زمینه و بستر تعالی و پیشرفت آن را فراهم خواهد کرد.

کیانی‌اصل در ادامه به روز ملی فناوری هسته‌ای اشاره کرد و افزود: این روز نماد توان ملی و خودباوری ملت ایران برای رسیدن به خواسته‌های به حق خود بوده که باید سرلوحه و سرمشق مسئولان قرار گیرد.

وی در ادامه به روز هنر انقلاب و سالروز شهادت شهید آوینی اشاره و تصریح کرد: قلم زبان اصلی هنرمند بوده که امیدواریم هنرمندان جامعه ما از آن در راستای ترویج ارزش‌های دینی و معنوی در جامعه استفاده کنند‌.

امام جمعه لنده در ادامه به شعار سال اشاره کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل جنبه‌های اجرایی بسیاری دارد که می‌طلبد در این زمینه مردم و مسئولان برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.

وی یادآور شد: برای تحقق شعار سال برنامه‌های مختلفی وجود دارد ولی یکی از آنها ارتقای بهره‌وری و صرفه‌جویی در منابع و امکانات است.

کیانی‌اصل در ادامه با اشاره برگزاری همایش توسعه شهرستان لنده از خدمات شورای اسلامی و شهرداری لنده تقدیر کرد و گفت: استفاده از فکر و اندیشه و ظرفیت فرزندان شهرستان برای توسعه یکی از راه‌های تحقق شعار سال است که امیدواریم این همایش دستاورد خوبی برای شهرستان به همراه داشته باشد.

وی در ادامه به طبیعت بکر و زیبای گردشگری شهرستان اشاره کرد و گفت: متأسفانه با وجود بکر و زیبا بودن مناطق گردشگری لنده، این مناطق از کمترین خدمات رفاهی همچون سرویس بهداشتی محروم هستند که امیدواریم مسئولان استانی در این راستا اقدام قابل توجهی انجام دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: