« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳
از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی؛
فرایند حمایت از تولید فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای داستانی در استان از سوی این نهاد فرهنگی هنری آغاز شد.

انتشار فراخوان حمایت از فیلم های 100ثانیه ای در کهگیلویه و بویراحمد از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، محمد حسن محمودی در این باره اظهار کرد: حوزه هنری کشور به عنوان پیشگام در فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای و به منظور حمایت از ایده‌های فیلم‌سازان استان در این شیوه فیلم‌سازی فراخوان حمایت از آثار ۱۰۰ ثانیه‌ای داستانی را برای فیلم‌سازان استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر کرده است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موضوعات این فراخوان، افزود: خانواده ایرانی( بحران جمعیت_ فرزندآوری)، مادری مهترین شغل (نقش زن در خانواده و اجتماع )، نقش پدر و مادر در تربیت فرزندان، تفاوت جهان اعضای خانواده، آسیب خانواده جزیره ایی، بحران نظام ارزشی نوجوانان و جوانان نسل جدید و زندگی در عصر دیجیتال از جمله موضوعاتی پیشنهادی برای تولید آثار ۱۰۰ ثانیه ای است.

محمودی تصریح کرد: فیلم‌سازان استان می‌توانند فیلمنامه‌های خود را تا ۱۰ خردادماه ۱۴۰۳ به واحد هنرهای تصویری حوزه هنری ارسال کنند.

بنابر این گزارش جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای یکی از جشنواره‌های خلاق فیلم‌سازی است که هر سال از سوی حوزه هنری کشور برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت ارسال فیلمنامه و دریافت فراخوان از طریق شماره تماس09387617031 اقدام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: