« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۷۶
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
یاداشت سیاسی؛
این روزها در فضای مجازی که می گردیم خبرهای زیادی منتشر شده از اینکه فلان نماینده سابق و اسبق و فعلی که همگی امتحان خود را پس داده اند دوباره قصد حضور در انتخابات را دارند.

پایگاه خبری آوای رودکوف-فتاح بدری:آزموده را آزمودن خطاست! این ضرب المثل البته فقط در مورد انسانها صدق می کند و به ما میگوید که بقیه را چند بار امتحان نکنیم. گاهی یه اتفاق ساده کافیه تا از ماهیت درونی افراد آگاه بشیم. وقتی که برایمان اثبات شد دیگه نیازی نیست تا دوباره طرف رو بسنجیم.

مردم کهگیلویه بزرگ؛آزموده را آزمودن خطاست!این ضرب المثل از اونجایی نشأت گرفته که می گوید خمیرمایه انسانها تغییر ناپذیره و مثلا اگر دیدی کسی دزدی کرد، بدان که ان فرد باز هم می تواند دزدی کند.

این روزها در فضای مجازی که می گردیم خبرهای زیادی منتشر شده از اینکه فلان نماینده سابق و اسبق و فعلی و... که همگی امتحان خود را پس داده اند دوباره قصد حضور در انتخابات را دارند.

همین هایی که اتفاقا دم از اصولگرایی می زنند ! در سخنرانیهایشان از بیانیه ی گام دوم انقلاب سخن می رانند ! از جوانان و نقش پرشور آنها در اداره جنگ و بحرانها می گویند اما در عمل عرصه را بر جوانترها تنگ می کنند و میدان انتخابات و مدیریت را با هزاران ترفند از جوانان می گیرند....

در کلام ؛ خود را مرید رهبری می خوانند اما کلام رهبری در بیانیه ی گام دوم انقلاب را نمی شنوند انجایی که بر جوانان تکلیف فرمودند تا در عرصه های مختلف حضور پیدا کنند ؛ معظم له در بیانیه گام دوم از جوانان مطالبه می‌کنند که: «راه طی‌شده فقط قطعه‌ای از مسیر افتخارآمیز به سوی آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی است. دنباله‌ این مسیر که به گمان زیاد، به دشواریِ گذشته‌ها نیست، باید با همّت و هشیاری و سرعت عمل و ابتکار شما جوانان طی شود. مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان، فعّالان جوان، در همه‌ میدان‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت، باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیّت دهند، از تجربه‌ها و عبرت‌های گذشته بهره گیرند، نگاه انقلابی و روحیه‌ انقلابی و عمل جهادی را به کار بندند و ایران عزیز را الگوی کامل نظام پیشرفته‌ اسلامی بسازند.»

براستی کدام جوان با جیب خالی توانای مقابله ی با سرمایه های میلیاردی و شرکت های آنچنانی و حقوق های نجومی را دارند و یا کدام جوان توانایی مقابله با نامزدهایی را دارند که حامیان سرمایه دار و پیمانکار آنها از همین الان خود را برای هزینه های آنچنانی آماده می کند!!!

لُبّ مطلب ما  اینست که مدیریت در شهرستان و استان و حتی کشور باید جوان و سرزنده باشد. این جوان‌گرایی در مدیریت جنگ به خوبی نمود پیدا کرد و فرماندهی اکثر عملیات ها به دست همین جوانان بود. اما فرق آن جوانان با جوانان امروز در این است که به آنها فرصت حضور داده شد. فکر نکنید جوانان آن زمان افراد خاصی بودند، خیر؛ متأسفانه ما امروز فرصت در اختیار جوانانمان قرار نمی‌دهیم چرا که فرصت‌ها قبضه شده است و پیران فرتوت هرگز این فرصت را برای انتخابات مجلس به جوانان ندادند و به یک دوره و چند دوره نمایندگی هم قانع نشدند.

آقایان عزیز و دوستان بزرگوار صرف نظر از عملکردتان ، شما هر چه در چنته داشتید خرج کردید ؛ ابتکاراتتان را به خرج دادید ؛ تواناییهایتان را به نمایش گذاشتید حال بیایید و تجربه های خود را در اختیار دیگران قرار دهید و اجازه بدهید تا این چرخه ی مدیریتی یکنواخت و ایستا نباشد.اصلا خودتان بیایید و فرد دیگری را معرفی کنید و از هوادارانتان بخواهید تا از آنها حمایت کنند.

و کلام اخر:حال که حب پست و مقام و صندلی و دنیا طلبی بعضی ها را کور کرده از عقلای استان و کشور می خواهیم به این موضوع ورود کنند و این فرصتها را از چنگال آنها بیرون کشند و در اختیار جوانترها و نخبگان سیاسی قرار دهند تا هم زمینه مشارکت بیشتر گردد وهم امید و خودباوری به جامعه تزریق گردد و نکته مهمتر اینکه مردم احساس آرامش کنند و رایحه ی خوش خدمت در فضای مدیریتی و سیاسی جامعه آکنده گردد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱۰
مرادبیگ
|
Netherlands
|
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
1
1
مردم ما برده استخدام فرزندانشان گرفتار پیمانکاران فاسد و مدیران دلال نماینده مجلس اند
۲۴سال موحد
۸سال بزرگواری
۴سال نجفی
خدایا حکومت آخوندها در مجلس تا کی
پاسخ ها
ت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
عدل خوب بی؟
مرادبیگ
|
Netherlands
|
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
1
0
مردم ما برده استخدام فرزندانشان گرفتار پیمانکاران فاسد و مدیران دلال نماینده مجلس اند
۲۴سال موحد
۸سال بزرگواری
۴سال نجفی
خدایا حکومت آخوندها در مجلس تا کی
کیان
|
United States of America
|
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
0
1
جز دروغ و ریا پنجاه سال برای ما مردم چه داشتین؟؟؟جوانیام گره زدین به .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
0
1
آزموده را آزمودن خطاست
منوچهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
0
1
مردم کهگیلویه.بهمئی.چرام .لنده به شهرستانهای اطرافتان از رامهرمز.بهبهان تا شیراز و سمیرم و ...نگاه کنید ۴۴سال گذشته چند دوره آخوندی نماینده مجلسشان بود ؟تا کی با کلاه شرعی این افراد میخواهید به نسل تحصیل کرده خود خیانت کنید ؟
۴۴ساله نجفی.بزرگواری .موحد الگوی شماست .این یعنی شما وفرزندانتان بی عرضه اید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
1
1
تمام فرصتهای این 4 شهرستان در 40 سال توسط موحد سوخت خدا ازت نگذره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
1
1
باز هم بزرگواری و باز هم کامپیوتر و چماق لری نشکر
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
0
0
باز هم عدل ..... و موحد ..... و بزرگواری چماق بدست اومدن دم از پیشرفت میزنن
سمرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
0
0
عدل که با رانت .... به همه جا رسید و الان ادعاش گوش فلک رو کر میکنه ، موحد هم از خوش گذرانی سیر نمیشه ، بزرگواری هم چماق بدست هست حمایت از این سه حماقت محض هست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: