« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲
فرمانده سپاه فتح به عنوان دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد رسانه ها در موضوع برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش استان تقدیر و تشکر کرد.

پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها برای پوشش اجلاسیه شهدای ارتش

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح و دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسالی پیامی از عملکرد همه رسانه ها و فعالین رسانه ای استان به ویژه شبکه استانی دنا و رسانه ملی، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، مطبوعات و فعالین رسانه ای در شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی و پوشش خبری گسترده‌ی اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد که به عنوان اولین اجلاسیه از اجلاسیه های دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته در گچساران برگزار شد تقدیر و تشکر کرد.

در بخش دیگری از پیام سردار خرم دل آمده است: ضمن خداقوت و سپاس از همه مدیران، کارکنان و دیگر عوامل شبکه استانی دنا، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و مطبوعات، با توجه به اینکه دیگر اجلاسیه‌های دومین کنگره ملی شهدای استانمان نیز بلافاصله و از هفته آینده برگزار شده و تا مهر ماه ادامه دارند، انتظار است در اجلاسیه های بعدی نیز همه رسانه ها همچون اجلاسیه اول این برنامه ها را به خوبی اطلاع رسانی نموده و پوشش دهند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: باید تلاش کنیم گستره و تاثیر فرهنگی این کنگره بزرگ را در همه جای استان پخش نموده و با تولید، اجرا و انتشار مناسب آثار و تولیدات فرهنگیِ فاخر و جذاب برای نسل نوجوان و جوانمان، آن ها را با فرهنگ والای دفاع مقدس و آرمان های رزمندگان و شهدای عزیزمان آشنا نماییم و برکت این کنگره‌ی شهدا در سراسر استان عزیزمان منتشر شود.

گفتنی است روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت برنامه های رسمی دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد. در این ویژه برنامه، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، احمدزاده استاندار، سردار خرم‌دل فرمانده سپاه فتح و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.

اما چشم و چراغ این مجلس خانواده‌های ۲۰۸ شهید ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از جانبازان و رزمندگان عزیز ارتشی در استان بودند.

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری و نمایشی در کنار سخنرانی فرمانده کل ارتش، استاندار و فرمانده سپاه بخشی دیگر از برنامه های اجلاسیه شهدای ارتش در استان بود. در کنار مکان این اجلاسیه نیز نمایشگاهی از ادوات نظامی توسط ارتش برپا شده بود و مورد استقبال مردم به ویژه دانش آموزان و نوجوانان قرار گرفت.


این مراسم با استقبال گسترده مردم همراه بود به نحوی که سالن آموزش و پرورش گچساران مملو از جمعیت بود و جمع زیادی از علاقه مندان به ایثار و شهادت به صورت ایستاده تا پایان مراسم حضور داشتند. به دلیل ازدحام انبوه جمعیت، جمعی نیز نتوانستند وارد سالن شوند.   

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: