« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
اقدامی جالب؛
طی اقدامی قابل تحسین از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ۲۰ استاد تمام و پیشکسوت فرهنگی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسداشت وتکریم مقام (استاد ومعلم) جمعی از پیشکسوتان تعلیم وتربیت استان،اساتید تمام دانشگاه علوم پزشکی و برخی ازمدیران فرهنگی در استان را دور هم گرد آورد تا هم تقدیری بر تلاش این عالمان باشد وهم خاطراتی از سخاوت ها و شجاعت های این عالمان بازگو گردد.

تکریم علم و اندیشه به سبک دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

دکتر جاودان سیرت در این جلسه ضمن تکریم و پاسداشت مقام معلم واستاد به نقش برجسته فرهنگی و اجتماعی پیشکسوتان واساتید اشاره کرد وگفت؛آنچه که افتخار امروز ماست نتیجه آموزش ،تعلم و تربیت اساتید بزرگی هستند که برای توسعه جامعه تلاش های زیادی انجام داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به نقش و تاثیر گذار اساتید در انتقال دانش و تجربه اشاره کرد وافزود؛ پژوهش، تولید دانش و ارتقا سطح آموزش در دانشگاه مرهون تلاش های اساتیدی است که با جان و قلم در این راه قدم گذاشته اند.

وی همچنین به نقش تربیتی معلمان اشاره‌کرد وافزود؛در جامعه انسانی بنیادی ترین ومهم ترین کار تعلیم وتربیت است که خداوند این نعمت بزرگ را به شما ارزانی کرد است.

در این جلسه دکتر جاودان سیرت در پاسداشت از مقام معلم علاوه بر از مدیرکل آموزش وپرورش استان از دو پیشکسوت حوزه تعلیم وتربیت جناب آقای کاووس تابان سیرت و سرکارخانم حاجیه خانم اقدس موسوی تقدیر کردند.

همچنین رئیس دانشگاه علوم وخدمات بهداشتی درمانی استان در‌تکریم مقام استاد،از ۱۸ استاد تمام این دانشگاه تقدیر کردند.

به گزارش وبدا؛ طی هفته اخیر این دومین آیین تکریم و پاسداشت مقام استاد ومعلم است که توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار می گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: