« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۱
رئیس سازمان مدیریت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛
رئیس سازمان مدیریت کهگیلویه و بویراحمد، گفت: برنامه رشد اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد باید بر مبنای سند آمایش سرزمین، سند توسعه و مدل توسعه پایدار استان تدوین شود.

تدوین برنامه رشد اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد بر اساس سند آمایش سرزمین و مدل توسعه پایدار

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، نشست هم‌اندیشی به منظور تبیین برنامه رشد اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری و در راستای تحقق شعار سال مبنی بر«جهش تولید با مشارکت مردم» و بر اساس ضوابط ابلاغی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور باحضور رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد، روسا و اساتید دانشگاه‌های استان، مدیران، معاونین و کارشناسان دستگاه اجرایی استان برگزار شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از تدوین برنامه رشد اقتصادی سال۱۴۰۳ در راستایی برنامه‌های توسعه خبر داد.

جهانگیر شاهینی، اظهار کرد: برنامه رشد اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد باید بر مبنای سند آمایش سرزمین، چشم انداز، نظریه پایه، سند توسعه و مدل توسعه پایدار استان تدوین شود.

وی افزود: برای تحقق رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۳ نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، تجارت، بازرگانی، خدمات، گردشگری و... هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: تمامی عوامل موثر از جمله منابع انسانی، منابع مادی، منابع اطلاعاتی و فیزیکی باید مورد توجه قرار گیرد، برنامه رشد اقتصادی نیازمند زمان، برنامه و توجه به تمام ابعاد است.

شاهینی با تاکید بر لزوم استفاده از نخبگان و خبرگان و کارشناسان دستگاههای اجرایی برای تدوین برنامه رشد اقتصادی استان، خاطرنشان کرد: تحقق رشد اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی ماموریت اصلی سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۱۴۰۳ است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: