« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
در جمع خبرنگاران؛
یاوریان با بیان اینکه هفته سلامت امسال با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت نامگذاری شده است، گفت: در طول این هفته برنامه های متنوعی در شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،مهندس فریبرز یاوریان در جمع خبرنگاران گفت: هفته سلامت امسال از اول تا هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود.اولین روز هفته سلامت (شنبه، یکم اردیبهشت) با شعار سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی و دومین روز (یکشنبه، دوم اردیبهشت) سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی و شعار سومین روز این هفته (دوشنبه، سوم اردیبهشت) سلامت خانواده و سلامت زمین است.

برنامه‌های هفته سلامت در لنده تشریح شد

وی افزود: روزهای چهارم تا هفتم هفته سلامت به ترتیب با شعارهای سلامت خانواده و سلامت روانی اجتماعی، سلامت خانواده و فرهنگ سلامت، سلامت خانواده و جوانی جمعیت و سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی نامگذاری شده است.

یاوریان با بیان اینکه متناسب با نامگذاری ایام هفته سلامت برنامه های متنوع و مختلفی در همه مراکز خدمات جامع سلامت و شبکه های بهداشت و درمان شهرستان بر گزار می شود افزود: توجه به سلامتی آحاد مردم شهرستان در همه ابعاد آن از اولویتهای اصلی متولیان سلات و بالاخص شبکه بهداشت شهرستان است.

برنامه‌های هفته سلامت در لنده تشریح شد

یاوریان برگزاری همایش پیاده روی، ایستگاه سنجش سلامت در مصلی نماز جمعه ؛ کلاس‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی با موضوع شعار سال، اجرای برنامه‌های آموزشی در مدارس، افتتاح ساختمان پروژه خانه بهداشت موگرمون را از جمله برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در هفته سلامت عنوان نمود.

وی تاکیدکرد: سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، بازدید از کشتارگاه، نشست خبری با اصحاب رسانه، صبحانه سالم در مدارس از دیگر برنامه های این هفته در سطح شهرستان می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: