« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
در آستانه اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: بلوارها و معابر دهدشت مزین به تصاویر ۴۱۲ شهید شهرستان می‌شود.

نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوارها و معابر شهر دهدشت

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، سرهنگ سید اصغر پوربهشت‌زاده ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه در جمع نمازگزاران، اظهار کرد: اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن دعوت از عموم جهت شرکت در مراسم افزود: اجلاسیه شهرستانی پیش‌نیاز دومین کنگره ملی شهدای استان است که این روزها همه جای استان معطر به نام و یاد شهدا است.

وی با اشاره به اینکه این اجلاسیه از ابتدای سال گذشته کلید خورده بود، عنوان کرد: در راستای کنگره ملی شهدا بالغ بر پنج هزار برنامه ویژه در این شهرستان برگزار می‌شود.

پوربهشت، تصریح کرد: ۳۸۱ یادواره در قالب خانگی، پایگاهی، قشری و بخشی از جمله برنامه‌ها برای گرامیداشت یاد شهدا طی بازه یکساله بوده است.

این مسئول ادامه داد: در راستای بزرگداشت شهدا تعداد ۲۲۰ فقره جهیزیه به ارزش ریالی ۶۰ میلیارد بین زوج‌های نیازمند توزیع شد.

پوربهشت بیان کرد: کاشت ۲ هزار نهال به یاد شهدا و اجرای جشنواره‌های فرهنگی برای پاسداشت یاد و نام شهدا از دیگر برنامه‌ها بود.

وی با اشاره به رنجش خاطر خانواده شهدا و اعتراض نسبت به وضع موجود تصاویر شهدا در معابر، خاطرنشان کرد: امروز به برکت اجلاسیه شهر مزین به تصاویر ۴۱۲ شهید خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: