« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۹
اوای دنا:صبح امروز مراسم تودیع و معارفه بخشدار قبلی و جدید لنده در محل سالن خدیجه کبری با حضور فرماندار ،فرماندهی انتظامی و تعدادی از بخشداران شهرستان کهگیلویه و جمع کثیری از مسولین ،معتمدین و مردم لنده برگزار شد.

 

در این مراسم ابتدا حجت الاسلام عبدالملکی امام جمعه لنده ضمن خیر مقدم به مردم و مسولین از خدمات اقای حمید رضا جمالی بخشدار سابق لنده تقدیر و تشکر نموده است .

ایشان در سخنان خود تعهد،تخصص ،پیگیری و جدیت در کار را از خصوصیات بارز اقای جمالی دانسته و افزود وی اهل تعامل و همواره در امورات محوله احساس مسولیت می نمود.

در ادامه این مراسم جمالی بخشدار سابق لنده طی سخنانی کوتاه مسولیت در نظام جمهوری اسلامی را یک امانت دانسته و تاکید نمود که قبل و بعد از این مسولیت پیشنهاداتی برای مسولیتهایی دیگر در جاهای مختلف داشته است اما مسولیت بخشداری لنده را با اعتقاد پذیرفته چون می دانست در این منطقه زمینه فعالیت و خدمت وجود دارد و هیچگاه به مسولیت نگاه تفننی نداشته است.

جمالی به خدمات دولت عدالت محور در طی تصدی مسولیت خود در لنده و پیگیریهای ایشان در جهت اجرای انها اشاره نموده و افزود تلاش کردم تا با همکاری همه مسولین زیربط :

مطالعه جاده لنده ،تراب و دهدشت - جاده لنده قلعه رئیسی-جاده کشی و اسفالت روستاهای محروم-پل شهرک سراسیاب-برق بسیاری از روستاهای فاقد برق مثل عروه و.. برق شهر لنده که به شدت دچار افت بوده -تامین اب روستاهای عالی طیب-و ساخت و ساز و نوسازی مدارس-ابرسانی ابلش و اجرای دهها طرح عمرانی شهر لنده را با جدیت دنبال نمایم .

ایشان همچنین گفت برای شهرستان شدن لنده فعالیتهای شبانه روزی داشته در ادامه سخنان خود از همه مردم ،مسولین بخش و استان ، نماینده محترم مجلس ،سردار عدل هاشمی ،فرماندار جدید و قدیم ، استانداران جدید و قدیم و همچنین اصحاب رسانه و خصوصا از نوذری استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد و انصاری فرماندار پیشین دهدشت که انها را برادران و عزیران خود قلمداد نموده تقدیر و تشکر نموده است.

در ادامه لطف الله آهنجان شهردار لنده به نمایندگی از شورای اداری و مردم لنده از خدمات صادقانه و شبانه روزی آقای جمالی تقدیر و تشکر نموده است.

شهردار لنده صداقت و پیگیری و جدیت در خدمت رسانی را از ویژگیهای اقای جمالی دانسته و گفت ایشان به بخشداری لنده هویت داده و جایگاه دهیاران را در روستاها احیاء نموده است.

وی حضور گسترده ی مردم  را در جلسه تودیع و معارفه بخشدار لنده را سپاسگذاری از خدمات ایشان دانسته.

در این مراسم همچنین رضایی فرماندار دهدشت با اشاره به تاریخ عاشورا و نهضت امام حسین (ع) این ایام را تسلیت گفته و ضمن معرفی بخشدار جدید از خدمات اقای جمالی و پیگیری و جدیت در خدمتگزاری وی تقدیر و تشکر نموده است .

همچنین فروزنده بخشدار جدید لنده که ظاهرا جوانترین بخشدار شهرستان می باشد حضور در این منطقه و خدمت به مردم در دولت عدات محور را برای خود مایه ی افتحار دانسته و اظهار امیدواری کرده تا با همکاری مردم و مسولین در ایفای وظایف خود موجبات رضایت حضرت ولیعصر و مردم را فراهم نماید.

در انتهای این برنامه لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از طریف فرمانداری و ادارات بخش لنده به اقای جمالی اهداء شده است.

یادآوری می شود که حمید رضا جمالی بخشدار سابق لنده بعد از 30سال سابقه ی خدمت در آموزش و پرورش و وزارت کشور هم اکنون بازنشسته گردیده است.

اوای دنا ضمن تقدیر و تشکر  از خدمات ایشان برای وی ارزوی سلامتی و تندرستی می نماید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: