« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۱۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۵
اوای دنا:نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت پالایشگاه نفت با ظرفیت 50 هزار بشکه در روز در منطقه «شورم» یاسوج نهایی شده است.

به گزارش اوای دنا به نقل از ایسنا، غلام محمد زارعی که چهارشنبه‌ (8 آذر) در نشست با مجمع امور صنفی و اتحادیه‌های شهرستان بویراحمد سخن می‌گفت، افزود: برای پیشرفت اقتصاد استان و ایجاد اشتغال نیروگاه برق سیکل ترکیبی با ظرفیت 500 کیلو وات برق در ساعت و کارخانه ساخت خودرو در استان ساخته خواهد شد و همچنین به کمک وزارت دفاع آزاد راه یاسوج به اصفهان به طول 50 کیلومتر احداث خواهد شد که باعث کاهش فاصله استان کهگیلویه و بویراحمد با استان اصفهان خواهد شد.

وی اظهارکرد: با احداث این آزاد راه تلاش خواهیم کرد در کنار آن کار ساخت خط آهن استان را آغاز کنیم که بدین وسیله علاوه بر متصل شدن به خط آهن مرکزی به بنادر جنوب متصل شده و باعث می‌شود که استان با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای خوب خدادادی نقش مهمی را در اقتصاد کشور ایفا کند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بازار یک مجموعه پویا و زنده است که ریشه در تاریخ بشر دارد و ارتباط و تعاملات بازاریان نماد فرهنگی هر منطقه است و بازار یاسوج با وجودی که ترکیبی از گروه‌های مختلف قومی است، از یکپارچگی برخوردار است که در شرایط و وضعیت تحریم‌های اقتصادی همین یکپارچگی می‌تواند باعث اداره بهتر بازار و رضایتمندی مردم شود.

زارعی ادامه داد: به فرمایش رهبری بحث اقتصاد مقاومتی را سرلوحه قرار دهیم. نقطه عملیاتی این امر مهم دولت نیست؛ بلکه به بخش خصوصی فعال نیز نیازمند است و اقتصاد مقاومتی بنا به خواسته رهبری یک اقتصاد منقبض و بسته‌ای نیست؛ بلکه اقتصاد پویایی است که باعث می‌شود داشته‌های خود را به حداکثر برسانیم و درآمد و اشتغال‌زایی خوبی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: کشور با فرمول اقتصاد مقاومتی، دورزدن تحریم‌ها و تدبیر هوشمندانه رهبری در آینده‌ای نزدیک به سوی صادرات یک میلیون بشکه نفت حرکت خواهد کرد و عامل مهم خروج از شرایط موجود، گسترش و ایجاد اشتغال پایدار است که دغدغه همه مسوولان است.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی آینده استان کهگیلویه و بویراحمد را درخشان ترسیم و اظهار کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد نعمت‌های فراوانی از جمله انسان‌های خوب و فهیمی دارد که همین انسان‌های فهیم با عبور از مشکلات کنونی بازار هماهنگ‌تری برای استان ایجاد خواهند کرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
خبرنگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
0
0
khaze.blogfa.com/post/236
سواد دیجیتالی لازمه کار اهالی رسانه است
همراه اول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
0
1
یاسوج و بالایشگاه نفت بیدا کنید برتقال فروش را :lol:
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: