« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۹
اوای دنا:از عصر فردا و روز شنبه سامان بارش زای دیگری وارد کشور می‌شود که شدت این بارش ها بیش از این سامانه کنونی خواهد بود به طوری که پیش بینی برف در بیشتر نقاط کشور در اواسط هفته آینده دور از انتظار نیست.
عبدالرضا امیدوار شهری در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به فعالیت سامانه بارش زایی كه از غرب وارد كشور شده است، افزود:‌ این سامانه، بارش‌هایی را در غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، مركز و سواحل غربی دریای خزر ایجاد کرده است.

وی از كاهش دما در اکثر نقاط کشور خبر داد و گفت: بارش‌ها در مناطق جنوبی به ویژه در مناطق دامنه‌های مركزی و جنوبی زاگرس شدت بیشتری خواهد داشت.

مدیركل پیش بینی سازمان هواشناسی از كاهش ناپایداری در نوار غربی از عصر امروز (پنج‌شنبه) و بارش در مناطق جنوب، مركز، شرق و شمال شرق كشور خبر داد.

امیدوار شهری همچنین خاطرنشان كرد:‌ بارش امروز در استان‌های خوزستان، بوشهر، كهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس و جنوب لرستان بیشتر خواهد بود البته در جاده‌های كوهستانی ارتفاعات زاگرس مركزی و جنوبی اختلال در تردد جاده‌ای دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد:‌ امروز به دلیل كاهش پایداری هوا و بارش مورد انتظار در شهرهای صنعتی واقع در نیمه شمالی کشور به ویژه در تهران و كرج چگالی آلاینده‌های هوا كاهش می‌باید و پیش بینی می‌شود دید افقی نیز افزایش یابد.

امیدوار شهری افزود: این سامانه از فردا(جمعه) از مرزهای شرقی كشور خارج می‌شود اما عصر فردا و روز شنبه سامان بارش زای دیگری وارد کشور می‌شود که شدت این بارش ها بیش از این سامانه خواهد بود به طوری که پیش بینی برف در بیشتر نقاط کشور در اواسط هفته آینده دور از انتظار نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: