« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۲
اوای دنا:سفر محمود احمدی نژاد به عربستان در اواخر مرداد امسال برای شرکت در نشست فوق العاده سازمان کنفرانس اسلامی، انتقادات زیادی را به ویژه درباره ترکیب همراهان وی به همراه داشت.
سفر محمود احمدی نژاد به عربستان در اواخر مرداد امسال برای شرکت در نشست فوق العاده سازمان کنفرانس اسلامی، انتقادات زیادی را به ویژه درباره ترکیب همراهان وی به همراه داشت.

یکی از اعضای هیئت همراه رئیس جمهور در سفر عربستان برای شرکت در نشست سران کشورهای اسلامی در مکه، نقل می کند که تعدادی از همراهان احمدی نژاد در این سفر برای عموم مسافران، کاملا ناشناخته بودند.

در این سفر که تعداد زیادی از وزرا و معاونان رئیس جمهور، صرفا برای زیارت و سیاحت حضور داشتند، حضور این عده نیز می توانست بر انتقادات بیافزاید، اما راوی این خبر اظهار می دارد که وقتی اخیرا برای پوشش برخی دیگر از برنامه های رئیس جمهوری در نهاد ریاست جمهوری حضور یافته است، برخی از همان افراد را در پوشش باغبان، یا نیروهای خدماتی نهاد ریاست جمهوری دیده است.

اینکه در کنار مقامات دولتی که کم به سفرهای خارجی نمی روند، باغبان یا نیروهای خدماتی نیز مشمول لطف مسئولان قرار گیرند، اقدام شایسته ای است که نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: