« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۲۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۹
در نشست خبری استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد،معلم بایدسر کلاسش باشدو در خانه خود به خدمت مشغول باشد.
به گزارش اوای دنا به نقل از فارس ،دکترصابری یکی از کارهای خوب خود در این استان را پایان دادن به مأموریت نیروهای غیرتخصصی در سایر ادارات خواند و گفت:‌ معلمی که باید در کلاس درس رجایی و باهنر تربیت کند دلش را به این خوش می‌کند که بخشدار یا معاون یک فرماندار باشد و روزی که فرماندار نیست یک نامه را پاراف کند، این کار چه سودی به حال او و جامعه دارد.

مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد پذیرفت که ممکن است مدیرانی که منصوب شدند از مدیران قبل از خود ضعیف باشند اما تأکید کرد: ولی هر چه باشد معلم باید سر کلاسش باشد و در خانه خود به خدمت مشغول باشد و بخشدار و فرماندار هم کار خود را بکند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
عمادالدین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
0
0
تو معلومه که از اول دانش آموز تنبلی بودی . به همین خاطر عقده از معلم هاراازهمان روز اول نشان دادی.رودررویی با معلم , نشاندهنده پوچی ارزشهای اجتماعی است.متاسفم از اینکه امثال جنابعالی با تحقیر معلمی و خانه نشین کردن او, در حفظ جذب موقعیت پوشالی خود هستی.یادت باشه از رجایی گفتی. . . معلمی که رئیس جمهور شد. اگه یک بار دیگه معلم هارا تحقیر کنی مطمئن باشید جوابیه مفصلی در سایت ها برایت انتشار خواهیم داد که چنین هجوی تا حالا ندیده باشی!!!!! ضمنا بدان که موفق ترین فرماندار تو شاید رضایی باشد او هم یک معلم نمونه است.
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
1
0
بنظر می رسد برادر عزیزم جناب عمادالدین برداشت سطحی از سخنان گهربار دکتر صابری نموده است
اولا ایشان دکترا دارند پس معلومه دانش آموز زیرکی بود.
دوما مگر تا کنون انتخاب معلمان برای تصدی سایر پستها بر اساس شایستگی و مدارج علمی بود ؟ نه برادرم بر اساس چانه زنی و گرو کشی و غیره بوده
سوما : ایشان منظورش اینبود که شان معلمی شان پیامبری و هدایت است و باید در راه انسان سازی و تربیت انسانها صرف شود نه برای یک پاراف .
در هر حال کلام ایشان در راستای تقویت جایگاه رفیع معلمی بود و لاغیر
پاسخ ها
مخالف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
اگر اینطوره که رئیس جمهور هم نباید دلخوش باشد که رئیس جمهور است .چون کارش پارافه ! تمامی مشاغل کارشون پارافه. گفته شمارا قبول ندارم .عمادراست میگه بعضی چیزها به گروهی نمی خوره از جمله :: استان ما شانس استاندار خوب نداره. ثانیا فکر نکن هرکی دکتر شده , قبلا دانش آموز نبوده؟ به اطراف خودت نگاه کن ببین چند از دانش آموزان زرنگ قبلی الان پست دارندولی تنبل هاش الی ما شاء اله .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: