کد خبر: ۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۷
انصافا هر کجا مشکلات مردمی را برای پی‌گیری به آقای صابری اطلاع داده‌ایم پی‌گیری کرده است و کوتاهی در این زمینه از وی ندیده‌ایم.  

 

به گزارش اوای دنا حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با فارس با بیان این‌که ارتباط حسنه‌ای بین من به عنوان یکی از سه نماینده این استان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، اظهار کرد: هر چه درباره تنش میان ما و آقای صابری گفته می‌شود شایعه بوده و احترام متقابلی برای یکدیگر قائل هستیم.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی ،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که فکر نمی‌کنم دو همکار دیگر من در مجلس یعنی نمایندگان محترم مردم بویراحمد و گچساران نیز با استاندار مشکلی داشته باشند، اظهار کرد: برای خدمت به مردم همه ما اعم از نماینده و استاندار باید در یک فضای بی‌حاشیه انجام وظیفه کنیم که فکر می‌کنم این فضا اکنون در استان کاملا برقرار است.

حجت‌الاسلام بزرگواری برخی صحبت‌ها درباره اختلاف خودش با استاندار را کذب دانست و گفت: انصافا هر کجا مشکلات مردمی را برای پی‌گیری به آقای صابری اطلاع داده‌ایم پی‌گیری کرده است و کوتاهی در این زمینه از وی ندیده‌ایم.

وی ادامه داد: نباید این تصور در استان برای مردم ایجاد شود که نماینده و استاندار و نماینده با نماینده و یا استاندار با مردم و یا این‌که ما نمایندگان با مردم اختلاف داریم چرا که همه برای خدمت به مردم در این مناصب قرار گرفته‌ایم و نه ما و نه استاندار نمی‌خواهیم به مردم از این حیث لطمه‌ای وارد شود.

نماینده سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری همواره تأکید دارند مسئولان باید از اختلاف‌ها و کشاندن آن به سطح جامعه پرهیز کنند و به همین خاطر ما نیز به عنوان کسانی که دم از ولایتمداری می‌زنیم لازم است در عمل ولایتمداری خود را ثابت کنیم.

وی با تأکید مجدد، هرگونه اختلاف خود با استاندار را از اساس کذب و شایعه خواند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: