« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۱۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
یاداشت-یاسر رئیسی:
تعجب از آن دارم که تریبون و جایگاه اداری و حقوقی شما میبایست درجهت تقویت بنیه عدالت محوری و سلامت اداری میچرخید و از هدفتان که مانده اید هیچ و از دلنوشته هایتان نیز عایدی به فهم و درک محرومان ندارید …
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،یاسر رئیسی نوشت:

"مدیر محترم روابط عمومی فرمانداری لنده”
مدتی است که بحث فیشهای نجومی و کلان بخشی از مسئولین نظام جمهوری اسلامی در فضا و محیط مجازی،رسانه های دیجیتال و سایتها و کانالهای خبری و تلگرامی باعث شوک غیر منتظره ای بر افکار عمومی گردیده که حقا موجب یاس و ناامیدی دربین احاد مختلف جامعه گردیده،روندی که باعث ایجاد فاصله طبقاتی و ایجاد شاخص فقیر و غنی و فاصله گرفتن دریافت کنندگان فیشهای نجومی و حقوقهای کلان ازنظاره کنندگان عموما گرسنه و محروم وفقیر جامعه گردیده است.

جناب آقای…...روابط عمومی فرمانداری لنده
مطالب خارج از چهارچوب وظایف اداری که نگاشته اید مرا برآن داشت تا به سخنان شتابزده جنابعالی پاسخ دهم و هم موجب شد تا با مرور مطالب و سخنان سخنگوی اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بدور از نگاه طیفی،جناحی مطالبی را به عرض برسانم.

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست.

انتظارم این است که حداقل به عنوان مسئول روابط عمومی اقدامات و عملکرد اجرایی دستگاه متبوعه خود را به افکار عمومی ارائه میدادید تا مردم از روند خدمتگذاری شما نیز مطلع شوند،
نماینده محترم ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی و سخنگوی اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس در عرصه فرهنگ و ادب در مجلس زحمات بسیاری را متحمل شدند که مریدان دولت تدبیر و امید درآنجا کمترین اقبال رابه آن کمیسیون داشته اند که جای بسی شگفتی است،لذا فیشهای نحومی و کلان از هرمنبع و مرجع و محل قانونی که دست گیرندگانش را بی محابا باز نموده تا درسیمای اقتصادی کشور فراش و خدشه وارد کنند و متعلق به تصمیم هر دولت که باشد عملی ناخوشایند و ناپسند بوده ومصداق بارز،اختلاس،دزدی و دست یازیدن به بیت المال و حق الناس است و مستحق مجازات و محاکمه هستند و در عین حال جناب دکتر هدایتخواه سخنگوی اسبق کمیسیون فرهنگی چه عالمانه و متخصصانه تاثیر بی انضباطی های مالی و اقتصادی رخنه نموده و در فضای اقتصادی کشور،منطقه،جهان اسلام و بین الملل را و ارتباط قدرت و ثروت و معایب آن را برشمردند.

تعجب از آن دارم که تریبون و جایگاه اداری و حقوقی شما میبایست درجهت تقویت بنیه عدالت محوری و سلامت ادرای میچرخید و از هدفتان که مانده اید هیچ و از دلنوشته هایتان نیز عایدی به فهم و درک محرومان ندارید و این را هم بدانید؛ آنکه بر دهان حق گویان می کوبد که فعلا خاموش باشید، بعدا در صف باطل طلبان کوبیده خواهد شد که چرا حق گویی نکردی! و بهترین دوست، دشمنی است که منصفانه و مؤدبانه و بی محابا انتقاد کند .

واینجاست که باید به شما عرض نمایم "باش تاصبح دولتت بدمد…”

والسلام”

منبع: سایت مردم ک و ب
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
گمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
0
0
آقای رئیسی میشه بفرمایی آقای هدایتخواه در عرصه فرهنگ و ادب چه گلی به سر مردم زدن؟ میشه بقیه اقدامات آقای هدایتخواه رو بفرمایی؟ دوست عزیز استان ما از لحاظ فرهنگ و ادب هیچگونه پیشرفتی در زمان نمایندگی آقای هدایتخواه نداشت بلکه پسرفت داشت .تو هیچ عرصه ای ایشون فعالیت نداشت غیر از پارتی بازی برای فامیل و هم جناحیهای خودش مثل حضرتعالی
جمالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
0
0
آقای هدایتخواه از استوانه های این نظام هستند و از افتخارات ملت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: