« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
جزئیات استخدام در سازمان تعزیرات حکومتی از طریق سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور نوزدهم شهریورماه سال جاری برگزار می شود و داوطلبان واجد شرایط می توانند 28 تیرماه لغایت 3 مردادماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند.

سازمان تعزیرات حکومتی یکی از دستگاه های اجرایی است که از طریق این آزمون، 350 نفر از نیروی انسانی خود در سراسر کشور را تامین می کند.

داوطلبان برای اطلاع از شرایط باید پس از دانلود دفترچه راهنما از طریق سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org، شرایط عمومی دفترچه (صفحات 1 الی 11 دفترچه) و شرایط اختصاصی سازمان تعزیرات حکومتی (صفحات 69 الی 73) را مطالعه کنند.

نیروهای استخدامی سازمان شامل کارشناس حقوقی 1 و2، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس امور مالی، کارشناس امور آموزشی، کارشناس امور پژوهشی، کارشناس امور اقتصادی، کارشناس بازرگانی داخلی، کارشناس مواد خوردنی، آشامیدنی و بهداشتی، کارشناس امور اداری و کارشناس برنامه ریزی است که افراد دارای شرایط عمومی و اختصاصی سازمان تعزیرات می توانند برای مشاهده مواد آزمون سمت های شغلی فوق به جدول 1-جدول کد و عناوین خوشه های شغلی و مواد آزمون هریک از آنها(صفحات 12 الی 24 دفترچه مذکور) مراجعه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: