« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۳۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
جوابیه مسئول ستاد اقامه نماز جمعه بهمئی به وزیرفرهنگ؛
علی جنتی: گاهی امام جمعه ای در شهری که اصلا در نقشه با ذره بین باید پیدایش کرد، در خطبه هایش گفته که عنوان «اسلامی» وزارت ارشاد را باید برداشت!!!
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، دریکی از خطبه های ماه گذشته حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با گلایه از وضعیت فرهنگ در کشور گفت: با توجه به مشکلاتی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ما وجود دارد، یا باید پسوند اسلامی را بردارند یا شأن آن را حفظ کنند،که این صحبت به مذاق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خوش نیامد و واکنش نشان داد.

 دکتر علی جنتی در سومین اجلاس مدیران کل ارشاد استان های سراسر کشور در هتل انقلاب گفت: گاهی امام جمعه ای در شهری که اصلا در نقشه با ذره بین باید پیدایش کرد، در خطبه هایش گفته که عنوان «اسلامی» وزارت ارشاد را باید برداشت!!! (سخنان وزیر)

 متن جوابیه عباس مشیری مسئول ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان بهمئی به این شرح می باشد:

جناب آقای جنتی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد

باسلام و احترام

ایران فقط تهران نیست....

فرمودی که هرچه گشتم شهرستان بهمئی را پیدا نکردم،و باید با ذره بین پیدا کرد!!! اما خدمتت عرض کنم که شهرستان بهمئی کوچک نیست،این چشمان شماست که توان وسعت ارزش و بزرگی  شهرستان بهمئی را ندارد...چرا که این شهرستان رتبه ی اول ایثارگری در استان خود را دارد، به تناسب جمعیت در کشور رتبه دوم اهداء شهید در دفاع مقدس را دارد،سابقه ی درخشانی در مبارزه با رژیم پهلوی  دارد،اعزام گردان به حمایت از جبهه های مقاومت و مدافعان حرم را دارد،کسب رتبه های برتر ورزشی،علمی،و فرهنگی و.....را در افتخارات خود دارد.

جناب وزیر: انسانها هیچ گونه تمایزی با یکدیگر ندارند،مگر انسانیت به مرکز نشینی است؟مگر ارزش افراد  به دارا بودن پست و مقام است؟ افراد بشر ذاتاً دارای منزلتی برابر می باشند و تمایزاتی از قبیل وراثت، نژاد، زبان، رنگ، شرایط اقلیمی و زیستی و ثروت نمی تواند و نباید بر این منزلت برابر خدشه ای وارد سازد و این حق مسلّم انسان را از او سلب نماید.

حال به قطره ای از دریای مشکلات وزارت خانه تحت امر حضرتعالی اشاره میکنم تا شاید بجای توهین به مردم به تدبر در مشکلاتت بپردازی:


یکی از معضلات اجتماعی و فرهنگی چند سال اخیر، بحث خوانندگی زنان است بحثی که با روی کار آمدن دولت جدید آن چنان آب و تاب پیدا کرد که  تقریبا هر ماه یک خبر از این  دست در رسانه های حقیقی و مجازی  منتشرمی شد، از حمایت تمام قد وزیر ارشاد  نسبت به گروههای خواننده زن گرفته تا تک خوانی زنی به اسم تعزیه خوانی در عاشورا، از خواننده شدن بازیگران مختلف زن گرفته  تا  انتشار آلبوم های این افراد و افاضات عجیب و غریب شان، دراین میان شاید آنچه برای برخی از مسئولان ارشد فرهنگی ظاهرا چندان مهم نبود؛ مباحث شرعی این موضوع و حتی مواضع صریح مراجع تقلید بوده است.

جناب آقای جنتی،چرا باید افرادی که سابقه بهاییت دارند و یا علنا خود را حامی این فرقه ضاله می دانند جولان کار هنری در داخل کشور داشته باشند؟


چرا باید کتاب های مضر و رمان های مسئله دار توسط نشر(چ...) چاپ شود؟درصورتی که در آثار این  نشر اعم از منتشرشده و منتشرنشده وجود توصیفات جنسی، ترویج روابط آزاد و غیراخلاقی میان زنان و مردان، تبلیغ و ترویج روابط نامشروع زنان متاهل و تبلیغ غرب‌گرایی با توجه ویژه به سبک زندگی غربی با توصیفات رنگارنگ از پوشش غیراسلامی زنان و دختران به چشم می‌خورد...

 مگر اعتراف خود  مبنی بر ترویج فروپاشی و سقوط خانواده در فیلمی که مجوز گرفت و در سینماهای کشور اکران شد را فراموش کرده ای؟؟

 مسئول و پاسخگوی اینگونه ولنگاری فرهنگی کیست؟

جناب آقای جنتی! شما بسیار بهتر از حقیر می‌د‌انید‌ که د‌ر محکمه عد‌ل الهی آورد‌ن بهانه برای فرار از مسئولیت د‌اد‌ن مجوز ساخت،پخش،و نشرموضوعات ضد اسلامی غیر ممکن است! شما بهتر از حقیر و امثال حقیر می د‌انید‌ که این مجوز های غیرقانونی چه عواقب شرعی و اخلاقی و انسانی به د‌نبال د‌ارد...‌

امیدوارم بجای عدم نقد پذیری و ایجاد حاشیه در فضای کشور،به رفع ایرادات و کم کاری های وزارت خانه مذکور بپردازید.

والاسلام

عباس مشیری- مسئول ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان بهمئی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
0
وزیرهمانچنان بی راه نگفته که به این اقایان بر خورده واقعا بعضی از امام جمعه های شهرستانهای کوچک زود جوگیر می شوند واصلا فکر آرامش کشور نیستند وبانقدهای الکی جووارامش کشورو بهم می زنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: