« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۳۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵
یک نظر؛
به منظور رفاه حال مردم و شهروندان ضروری است استان کهگیلویه و بویراحمد جنوبی به مرکزیت گچساران و یا دهدشت پیش بینی و یا استان خوزستان شرقی به مرکزیت بهبهان برای این مناطق مورد مطالعه و پیش بینی قرار گیرد.
پایگاه خبری آوای رودکوف-شهروند:بدون شک هدف همه ی مسولان خدوم جمهوری اسلامی در جای جای این وطن عزیز خدمت به مردم و تکریم انها به عنوان ولی نعمتان انقلاب می باشد.

اگر جاده ای احداث ویا بیمارستانی افتتاح و یا مدرسه و دانشگاهی ساخته می شود همه و همه برای رفاه و آسایش فرزندان این ملت است.

اگر مسولی تلاش می کند و اگر کارگری عرق می ریزد و اگر مسولان کشوری ما شهر به شهر و استان به استان از مردم سرکشی و مشکلات آنها را رصد می کنند همه بخاطر خدمت به خلق خداست.

اما در این بین مشکلات به حدی است که بعضا دیده نمی شوند یکی از این مشکلات فاصله طولانی بعضی از شهرها و مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد به مرکز استان یعنی شهر با صفای یاسوج است.

مردم شهرهای دیشموک ؛قلعه رئیسی ، لنده ، بهمئی ، دهدشت ،چرام و..... برای انجام امورات اداری و ...فرسنگها با مرکز استان خود فاصله دارند.

برای شرکت در یک جلسه ی اداری یک یا دوساعته باید حداقل 2 روز از وقت کاری و اداری خود را صرف رفت و برگشت نمایند.و...

لذا به منظور رفاه حال مردم و شهروندان ضروری است استان کهگیلویه و بویراحمد جنوبی به مرکزیت گچساران و یا دهدشت پیش بینی و یا استان خوزستان شرقی به مرکزیت بهبهان برای این مناطق مورد مطالعه و پیش  بینی قرار گیرد.

در چنین شرایط نه استان ما از نام و رسم می افتد و نه دچار تزلزل و مشکلات بعدی خواهد شد فقط می طلبد وزارت محترم کشور به منظور رفاه و آسایش مردم ، با توجه به وسعت استانهای کهگیلویه و بویراحمد ،خوزستان و فارس نسبت به تعدیل نقشه جغرافیایی و تغییر حوزه استحفاظی شهرهای هم مرز با مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و استان پیشنهادی قدمی را در جهت خدمت به مردم و تسهیل رفت و آمدها و زندگی آنها بردارد.

بدون شک برای تحقق این خواسته مطالعات بیشتر و تلاش های بی وقفه روزنامه نگاران،نویسندگان،دانشگاهیان،علمای دینی،مسئولین شهری،بخصوص فرمانداریهای  محترم و نمایندگان مجلس و ریاست شوراهای شهر به همراه اعضای محترم آنها و از همه مهمتر  اتحاد مردم و مسئولین البته در کمال آرامش و بدور از هرگونه تنش و رویه های غیر معمول و پرهیز از گفتگوهای نا امیدکننده بخصوص در بین مردم امری ضروری و غیر قابل انکار می باشد.

به امید موفقیت و سربلندی وطن عزیزمان ایران و مردمان دیار با غیرتمان کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
الف پرویزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
1
0
ازسال 75تاکنون این موضوع مطرح میباشد اما هنوز که هنوزهم فقط درحد حرف میباشد چون عزم جدی جهت پیگیری موضوع وجود ندارداین مساله بایدتوسط نمایندگان مردم درمجلس مطرح وباجدیت پیگیری شود که انتظار میرود دردستور کارنمایندگان محترم قرارگیرد
مهمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
0
0
دلایل ضعیف. بخش زیادی از مدیران دولتی و کارمندان مجبورند سالی چندین و چند بار به تهران بروند برای انجام امور ضروری مسئولیتی که دارند،پس باید گفت تهران دیر است باید یک تهران دیگری در نزدیکی باشت ساخت!!!
بجای این حرف ها به فکر آبادانی مناطق باشید.هرجا که آباد شود دارای همه امکانات می شود و خود بخود یک مرکز می شود و لزومی ندارد اسمش پایتخت باشد.
پاسخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
کشور که باید یک پایتخت داشته باشد و نمی توان برای کشور چند پایتخت انتخاب نمود اما شهرهای کهگیلویه بزرگ که نباید جور دیگران را بکشند طرح پیشنهادی که البته در این دولت قطعا مثل سایر امور خریداری ندارد مثل استان خراسان می باشد که به خراسان رضوی _جنوبی و شمالی تقسیم شد .بنابر این با یک پیشنهاد معقول که در راستای آسایش مردم می باشد جوری دیگری برخورد نکنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: