« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ساماندهی بنگاه‌های خودرو و املاک یاسوج در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، مهرداد کرمی ظهر امروز در بازدید از بنگاه‌های خودرو و املاک یاسوج اظهار داشت: اتحایه بنگاه‌داران خودرو در یاسوج به صورت فله‌ای بدون در نظرگرفتن موارد مختلف نسبت به صدور پروانه کسب اقدام کرده که هم اکنون شاهد به وجود آمدن مشکلات متعدد برای مردم هستیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از فروشندگان و خریداران خودرو و املاک در شهر یاسوج به دلیل عدم آشنایی خود و بنگاه‌داران در راهروهای دستگاه قضایی حضور دارند عنوان کرد: در صورتی بنگاه‎داران، فروشندگان و خریداران خودرو و املاک 10 ماده قانونی معامله در قانون مدنی را مطالعه کرده بودند هم‌اکنون شاهد بسیاری از مشکلات موجود نبودیم.

کرمی با اشاره به اینکه تمامی قراردادهای خرید و فروش خودرو و املاک باید ممهور به مهر برجسته و امضا خریدار، فروشنده و بنگاه‌دار باشد ابراز کرد: طبق بررسی‌های انجام شده از بنگاه‎داران یاسوجی این افراد حتی از شرایط ابطال و فسخ معامله اطلاع کافی ندارند.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: بنگاه خودرو حداقل باید مکان نگهداری از 5 خودرو را داشته باشد ولی در یاسوج خودروها در خیابان پارک شده‌اند که ضمن ایجاد ترافیک برای مردم نیز مشکلاتی را ایجاد کرده‌ است.

کرمی از ساماندهی بنگاه‌داران خودرو در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: جمع شدن تمامی بنگاه‎داران در خیابان عدل یاسوج پذیرفتنی نیست و هرکدام باید در محلی پروانه کسب دارند مستقر شوند.

وی با تقدیر از تلاش‌های امکان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برای ساماندهی بنگاه‎داران اظهار داشت: بنگاه‎داران خودرو که قوانین مربوطه را رعایت نکنند امکان پلمپ آن‌ها وجود دارد./تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: