« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴
معاون پیشگیری اداره‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با افرادی که قصد نزاع دسته جمعی داشته باشند برخورد جدی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ الماس گشتاسبی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگاه عمومی چاروسا با بیان اینکه امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا است، اظهار داشت: ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و راه آنان ادامه دهیم و به وصیت‌ شهدا نگاه کنیم و به آن عمل کنیم.

معاون پیشگیری اداره‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه قضایی از ارکان اساسی نظام است که مسؤولیت پاسداری از قانون و تحقق عدالت به عنوان گفتمان اصلی انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم محروم نعمتی است که خداوند به ما ارزانی کرد افزود: صادقانه خدمت به مردم به خصوص مردمی که از محرومیت برخوردار هستند بسیار اهمیت دارد که امیدواریم رئیس جدید خدمت صادقانه را که نعمت بزرگی است انجام وظیفه کند.

گشتاسبی پیشگیری از وقوع جرم را مهمترین وظیفه دادگستری دانست و خاطرنشان کرد: قضات باید تلاش کنند پیشگیری از وقوع جرم را اولویت قرار دهند.

وی تلفن همراه را مهمترین خطر برای خانواده ها دانست و تصریح کرد: متاسفانه تلفن همراه در خانواده ها باعث شد تا اعضای یک خانواده با هم ارتباط نداشته باشند و یا هم از این تلفن فرزند به نادرستی استفاده کند.

معاون پیشگیری اداره‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با کسانی که فکرهای نسبت به اخلال نظم و امنیت در شهر و بخش خود باشند این فکر را از ذهن خود بیرون ببرند و دستگاه قضا با تمام توان با آنها برخورد می کند و از قضات استان هم می خواهم که با افراد خاطی برخورد جدی و سریع کنند.

گشتاسبی استان کهگیلویه و بویراحمد را یکی از استان های امن کشور دانست و خاطرنشان کرد: ما معضلاتی همچون نزاع دسته جمعی در استان داریم که از قبایل و طوایف می خواهم که میثاق نامه با خود ببندند و اگر در نقطه ای از استان رخ داد نیاز باشد دو طایفه با هم درگیر یک اتفاق کوچک باشند که امیدوارم نزاع دسته جمعی در استان نداشته باشیم./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: