« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛
معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي کهگیلویه و بویراحمد از اهدای عضو بدن کودک 6 ساله مرگ مغزي در یاسوج به بیماران نیازمند خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر پرویز یزدان پناه با اعلام این خبر گفت: مرحومه "نازنین درج" کودک 6 ساله در سانحه تصادف دچار خونریزی مغزی و مرگ مغزی شده بود که خانواده نوع دوست وی با نیت کمک به بیماران نیازمند، به اهدای 5 عضو وی رضایت دادند .

وی افزود: دو کلیه، کبد و قرنیه های مرحومه "نازنین درج " به بیمارستان نمازی شیراز انتقال داده و به بیماران نیازمند پیوند زده شد .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه این هفتمین بیمار مرگ مغزی استان در سال جاری است که اعضای بدن وی به نیازمندان اهداء می شود، خاطر نشان کرد: تصمیم به موقع خانواده "درج"، در شرایطی  که جگر گوشه خود را به تازه گی از دست داده بودند، به انجام این کار خداپسندانه و خیرخواهانه، ستودنی است.  

دکتر یزدان پناه در پایان ضمن ارج نهادن به این اقدام خداپسندانه و نوع دوستانه، از خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات و رحمت الهی و برای خانواده وی صبر و شکیبایی مسئلت نمودند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: