« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶
فرماندار لنده خبر داد
فرماندار لنده گفت: در آستانه سفر استانی هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد ، روز شنبه شهرستان لنده میزبان معاون توسعه امور روستایی نهاد ریاست جمهوری خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، محمد مرادی صبح  امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران و منتخبین دومین جشنواره استانی عکس رضوی در لنده گفت: اصحاب رسانه شهرستان لنده از فعال‌ترین رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

فرماندار  لنده با تقدیر از عملکرد خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان لنده تصریح کرد: علیرغم همه کمبودها در سطح شهرستان خبرنگاران با سعه صدر و تحمل مشکلات رسالت خبری خود را به نحو مطلوب انجام داده و کمک‌یار مسؤولان بوده‌اند.

مرادی در ادامه با بیان اینکه 3 نفر از 8 نفر برتر استانی در جشنواره استانی عکس رضوی از شهرستان لنده بودند با تمجید از ادارات فرهنگی شهرستان خاطر نشان کرد؛ برگزاری جشنواره استانی عکس رضوی به میزبانی شهرستان لنده نشان از جایگاه این شهرستان در عرصه فرهنگ و هنر داشته و کسب مقام‌های برتر این جشنواره نیز بر این جایگاه افزوده است.

محمد مرادی افزود : مسؤولان ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان لنده علیرغم همه کمبودهای فرهنگی و با استفاده از امکانات شخصی اجازه بر زمین ماندن برنامه‌های فرهنگی را نداده و با تمام توان آن را اجرایی کرده‌اند.

فرماندار لنده در ادامه به سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و ادامه داد: در هفته آینده شهرستان لنده میزبان معاون توسعه امور روستایی نهاد ریاست جمهوری خواهد بود تا مشکلات و موانع توسعه آن بررسی و تصمیمات لازم در آن خصوص اتخاذ شود.

وی اظهار کرد: مطالبه مردم شهرستان لنده از دولت تدبیر و امید توسعه راه‌های ارتباطی و توجه ویژه به مشکلات آب، برق و بهداشت و درمان(بیمارستان) بوده که چشم‌انتظار تدبیر دولتمردان نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار لنده در ادامه یادآور شد: در راستای توسعه مسائل فرهنگی شهرستان بحث احداث فرهنگسرای شهید طیب نیز در اولویت برنامه‌های فرهنگی شهرستان بوده که نیازمند توجه جدی هیأت دولت و مسؤولان خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: