« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
در آستانه سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد
در آستانه سفر رئیس محترم جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد تعدادی از شهروندان لنده ای مهمترین مطالبات خود را عنوان کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، بر اساس اعلام مراجع مربوطه ، دکتر حسن روحانی رئیس جمهور دولت تدبیر و امید طی روزهای آتی به استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد.

 بر همین اساس  خبرنگار  پایگاه خبری آوای رودکوف در گفتگو با تعدادی از شهروندان لنده ای ، مهمترین خواسته ها و مطالباتشان را از رئیس جمهور و هیئت دولت جویا شده است که در ادامه می خوانیم.


لنده فقط نام شهرستانی به خود گرفت
صفدر اخش از بزرگان و ریش سفیدان شهرستان لنده در این خصوص به خبرنگار ما می گوید:علیرغم اینکه قریب به چهار سال از شهرستانی لنده می گذرد اما لنده فقط نام شهرستانی را به خود گرفت و همچنان بسیاری از ادارات ما مستقل نیستند و مردم مجبورند برای امورات اداری خود به شهرستان کهگیلویه مراجعه نمایند.

این شهروند لنده ای از بن بست بودن لنده می گوید و از اینکه جادهای ارتباطی لنده به دهدشت ،قلعه رئیسی و بهمئی نامناسب و فاقد استاندارد لازم می باشند به شدت گلایه می نماید و از ریاست محترم جمهور درخواست نموده تا نسبت به اتصال جاده لنده به تشان بهبهان به منظور خروج این شهرستان از بن بست و همچنین توسعه این شهرستان  اقدام لازم را بعمل آورند.



حل مشکل بیکاری جوانان با کلید رئیس جمهور

لقمان تقوی شهروند دیگر لنده ای در خصوص مشکلات و انتظارات خود از کاروان تدبیر و امید می گوید ضمن خیر مقدم به آقای رئیس جمهور انتظار داریم نسبت به بیکاری جوانان این شهرستان چاره ای  اندیشیده شود زیرا بسیاری از جوانان تحصیل کرده این شهرستان بیکار و در این شهرستان هیچ گونه زمینه ی اشتغال وجود ندارد.

وی از رئیس دولت تدبیر و امید درخواست نموده تا نسبت به ایجاد کارخانه ای در این شهرستان و یا فعال نمودن معادن این شهرستان به منظور رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان اقدام نماید.



چرا محرومترین استان کشور بعنوان اخرین سفر استانی رئیس جمهور انتخاب شد؟

فضل الله محمدی دیگر شهروند لنده ای با گلایه شدید از مسولان شهرستان و استانی می پرسد چرا استان ما که یکی از محروم ترین استان های کشور است باید جزء آخرین استانهایی باشد که هیئت دولت به آنجا می رود.

محمدی در ادامه می گوید شهرستان لنده با قدمت تاریخی خود به دست فراموشی سپرده شد و تقریبا هیچ کار عام المنفعه ای در این شهرستان انجام نمی گیرد.

وی نیز مهمترین مشکلات این شهرستان را آب شرب شهر لنده ؛ بن بست بودن شهرستان و نامناسب بودن جادها و راههای ارتباطی و همچنین بیکاری و تورم می داند و از هیات دولت درخواست می نماید تا شهرستان لنده را دریابند و هدیه ای قابل توجه برای مردم محروم این شهرستان داشته باشند.



 بیمارستان و امکانات درمانی مناسب نداریم

اصغر تقوی یکی دیگر از شهروندان لنده ای در خصوص نبود بیمارستان و کمبود امکانات درمانی گلایه نموده و اظهار داشت متاسفانه در این شهرستان امکانات درمانی و پزشکان متخصص ثابت وجود ندارد و همین عامل باعث ایجاد دردسرهای فراوانی برای مردم این شهرستان شد.

وی افزود برای دریافت یک نوبت سونوگرافی باید چندین و چند ساعت در صف ماند و یا برای انجام ازمایشات مختلف باید به سایر شهرستانها رفت؛این شهر پزشک متخصص ثابت ندارد و خواهان تاسیس کلینیک تخصصی درمانی و تجهیز آزمایشگاه و همچنین احداث بیمارستان در این شهرستان شد.

حال باید منتظر ماند و دید کلید دولت تدبیر و امید قفل کدام مشکل از این شهرستان را  باز خواهد نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: