« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
امام جمعه موقت یاسوج:
امام جمعه موقت یاسوج گفت: دولت کمی دیر به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک روز 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی اظهار کرد: هرچه در این نظام داریم به برکت وجود ایثارگران و شهدا و آزادگان است.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: ایثارگران با اقداماتی که انجام دادند حق بزرگی بر گردن همه ما دارند که از جمله مهم‌ترین این قشر آزادگانی هستند که عمر خود را در زندان بعثیان ستمگر گذراندند.

موسوی‌اعظم بخش عمده‌ای از خطبه‌های امروز را به سفر هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد که در روز یک‌شنبه 24 مردادماه برگزار می‌شود اختصاص داد.

وی در همین خصوص با بیان اینکه سفر دولت به استان کمی دیر صورت می‌گیرد، افزود: باید در این سفر محرومیت‌های استان بیش از پیش در دستور کار قرار گرفته و دولت برای رفع آنها تدبیر ویژه‌ای داشته باشد.

امام جمعه موقت شهر یاسوج تصریح کرد: دولت باید در زمینه‌های اشتغال‌زایی و سایر مشکلات امید را به استان برای رفع مشکلات به ارمغان آورد.

موسوی‌اعظم گفت: از دولت انتظار می‌رود که علاوه بر حوزه‌های معیشتی و اشتغال و تولید به موضوع فرهنگ هم توجه ویژه‌ای داشته باشد، چراکه اگر مشکلات فرهنگی برطرف شود به خودی خود در حوزه‌های دیگر نیز مشکلات برطرف می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال تهاجم فرهنگی است، افزود: مقام معظم رهبری سال‌های سال است که این موضوع را گوشزد کرده و تذکر می‌دهند، بنابراین مسؤولان باید قبل از هر چیز برای رفع مشکلات و کمبودها در حوزه فرهنگ چاره‌اندیشی کنند./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: