« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۵۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵
نامه اي از دکتراحمدي نژاد به اوباما که خوبان و دوستداران واقعي ايران اسلامي وجوانان انقلابي را بار ديگر به شعف و تحسين وا داشت و دشمنان وکينه جويان خارجي وعوامل داخلي آنها را مات کرد.
علي اکبر فاميل کريمي ؛
معاون سياسي-امنيتي استانداري همدان در دولت دهم

سرباز ولايت و خادم ملت انقلابي ايران اسلامي با هوشمندي ، عقلانيت ، صلابت ، اقتدار ، فرصت شناسي و بستر سازي در ديپلماسي انقلابي يک بار ديگر فصاي بين المللي را در هم نورديد .

نامه اي از دکتراحمدي نژاد به اوباما  که خوبان و دوستداران واقعي ايران اسلامي وجوانان انقلابي را بار ديگر به شعف و تحسين وا داشت و دشمنان وکينه جويان خارجي وعوامل داخلي آنها را مات کرد.
 نامه اي که هر خواننده ، شنونده و بينده آن را به ياد مشي و ادبيات روان ، ساده ومردمي ودر عين حال عميق وغني و صريح حضرت امام (ره ) توجه مي دهد .

نامه اي که با کمترين حاشيه پردازي بر استيفاي  حقوق مسلم ملت ايران اسلامي مي پردازد . و آنهم از ناحيه کشوري و رئيس جمهوري متجاوز به حقوق ملت ايران  که در روند چند ساله همواره در صدد ايجاد تهديد ، تضعيف ، تخريب ، توهين و تحقير ملت يزرگ وانقلابي ايران اسلامي بر آمده است .
نامه اي که به تعبيري در افکار عمومي آب رفته را به  جوي بر مي گرداند ؛ به کدخدايي آنها خط بطلان مي کشد ؛ به تجاوزگري امريکا مجددا تأکيد مي کند ؛ او را از اريکه طلبکارانه  به بدهکار بزرگ  ملت ايران تبديل مي کند.

نامه اي که در آن ضمن رعايت حريم قلم و حرمت کلام  بصورت ظريف و قاطع شخصيت غير قابل اعتماد و تجاوزگري رئيس جمهور امريکا نه بر مردم ايران بلکه به مردم خود امريکا را يادآوري مي کند و خوي ددمنشي اورا متذکر مي گردد.

نامه اي که به نوعي  در يک حرکت ديپلماتيک غير رسمي  که در معادلات  جهاني امروز اثر گذار تر از رويه هاي رسمي است تحرک  ديپلماسي  بالا دستي را جايگزين فعاليتهاي پايين دستي مي نمايد  که متاسفانه چندين سال است شاهد نگاههاي از پايين به بالا در روابط  مستقيم و غير مستقيم  خود با امريکا هستيم.
نامه اي که شروع آن با پيام ديني والهي وبه نوعي ياد آور نامه هاي صدر اسلام و دعوت کفار به حق وحقيقت وتوجه به نبوت وتاکيد ير امامت و اشاره به صالحين که همانا رسالت اصلي انقلاب اسلامي مي باشد و همچنين استقامت بر سبيل الله  که  مردم ايران اسلامي اين مسير را همواره در هدايت هاي معمار بزرگ انقلاب اسلامي حضرت امام (ره ) و مقام معظم رهبري درک و لمس شده است مي نمايد؛که  با تاسف مدتهاست نه اينکه به فراموشي سپرده بلکه به انفعال رفته است .که احياي آن مي تواند روح انقلابي را مجدد به کالبد ديپلماسي کشور تزريق نمايد .

در نامه اي که با فراز وجمله ي : (( گر چه بر اين باورم که در هر صورت ملت ايران کليه حقوق پايمال شده خود را باز پس خواهد گرفت .)) به تحقيرها و تهديد ها در گفتار ورفتار دولت مردان امريکا خط بطلان مي کشد . و دوباره اقتدار انقلابي و توانمندي وايستادگي ملت يزرگ ايران را در احقاق حقوق خود ياد آور  مي شود . که به نوعي به انفعال کشاندن دشمن است .

ويا اينکه در جمله: (( مشفقانه به شما نصيحت مي کنم )) به نوعي نگاه بالا دستي به يک قدرت جهاني با صلابت انقلابي قطعا مي تواند چرخش معادلات ديپلماسي  را به همراه  داشته باشد  و حداقل رقيب ويا دشمن را به تفکر وادارد .واز نگاه  يکسويه  پرهيز نمايد .که امروزه شاهد آن هستيم .
نامه اي که اگر از زاويه واقع نگري و انصاف  وتوجه به منافع مردم ،امنيت ملي ، روح انقلابي و آرمانخواهي ، استقلال طلبي و معادلات کنوني بين المللي ومنطقه اي به آن بنگريم و از بغص و کينه وتفکرات جناحي وباندي و محفلي دور شويم .موظف به حمايت هستيم .و اگر در داخل کشور  برداشتي خطي و باندي بر اين نامه سوار کنيم مطمئنا ماموريت رقيب و دشمن را انجام داده ايم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
عدالت
|
United States
|
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
0
احمدی نزاد چکاره هست که نامه به اوباما می نویسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
0
هرکی باشه بهتر از این اقایانیست که دورو وریاکارند وفقط دروغ تحویل مردم میدهند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: