« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
رئیس پلیس آگاهی خبر داد؛
رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از متلاشی شدن باند سه نفره سارقان به عنف در یاسوج مرکز این استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ خداکرم پاکروان افزود: بدنبال وقوع چند فقره سرقت به عنف شبانه از رانندگان و مردم در یاسوج ماموران پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مجرمان را آغاز کردند.

وی بیان کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد که چند نفر شب هنگام با یک دستگاه خودروی سمند با پلاک مخدوش و با زور و تهدید افراد، گوشی های تلفن همراه و دیگر وسایل آنها را سرقت می کردند.

پاکروان اظهار کرد: در تحقیق از مالباختگان تصاویر سارقان چهره نگاری و در اختیار ماموران پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

وی عنوان کرد: هنگام بررسی پرونده های شاکیان مشخص شد که در آخرین سرقت و پس از درگیری سارقان و مالباخته شیشه عقب خودروی سمند سارقان شکسته شده است.

پاکروان ابراز داشت: خودروی سمند پلاک مخدوش سارقان در یک مغازه تعویض شیشه در یاسوج و در حالی که شیشه عقب آن چسب کاری شده بود مشاهده شد.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد افزود: پس از آنکه خودروی سارقان به طور نامحسوس تحت مراقبت ماموران بود چند دقیقه بعد سه جوان که تیپ و قیافه آنها با مشخصات اعلام شده از سوی شاکیان همخوانی داشت سوار بر خودرو شده و به سمت مرکز شهر یاسوج حرکت کردند.

پاکروان گفت: با درایت و مراقبت لازم و در یک عملیات پلیسی خودروی سمند سارقان متوقف و راننده و 2 سرنشین آن دستگیر شدند.

وی بیان کرد: مالباختگان به محض مشاهده متهمان آنها را شناسایی کردند.

پاکروان اظهار کرد: هر سه سارق سابقه دار هستند و پس از دستگیری نیز به هفت فقره سرقت به عنف و 2 فقره نزاع و درگیری با چاقو اعتراف کردند.

وی عنوان کرد: با حضور سارقان دستگیر شده صحنه های سرقت بازسازی و تاکنون نیز چند دستگاه گوشی تلفن همراه از آنها کشف و ضبط شده است.

پاکروان ابراز داشت: هر سه سارق پس از تحویل شدن به مراجع قضایی کهگیلویه و بویراحمد روانه زندان شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: