« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
سرپرست دانشگاه پیام‌نور واحد شهرستان آبیک از آغاز ثبت‌نام در این دانشگاه همزمان با دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی از 23 مرداد ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری اوای رودکوف ؛حسن خودروان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: امروز نام «دانشگاه پیام‌نور» به دانشجویان و اساتید فرهیخته این دانشگاه هویت داده و تحصیل و تدریس در این دانشگاه را جزء برند و افتخارات خود می‌دانند.

وی با تشریح فعالیت‌های دانشگاه پیام نور واحد آبیک افزود: «بومی‌گزینی و تکریم دانشجو و خانواده ایشان» از ویژگی‌های مهم این دانشگاه است که این مهم در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور واحد شهرستان آبیک ادامه داد: به منظور بهره‌مندی جوانان دختر و پسر این شهرستان از ادامه تحصیل و آسودگی خاطر خانواده‌های آنان، دانشگاه پیام نور آبیک در رشته‌های تحصیلی مختلف دانشجو پذیرفته و دانشجو می‌پذیرد.

خودروان اضافه کرد: دانشگاه پیام نور واحد شهرستان آبیک علاوه بر پوشش دادن داوطلبان عزیز آبیکی و استان قزوین، فراتر از شهرستان و استان یعنی به عموم داوطلبان تهران و البرز نیز خدمت‌رسانی می‌کند.

وی به تبیین برخی از اهداف و ویژگی‌های دیگر دانشگاه پیام نور پرداخت و افزود: تحقق «عدالت آموزشی» یکی از اهداف اصلی دانشگاه بوده که در کنار مزایایی همچون آموزش نیمه حضوری و الکترونیکی، پایین بودن شهریه و حمایت از اقشار کم درآمد و دانشجویان بی‌بضاعت و نیز تحصیل همزمان در بیش از یک رشته سبب تمایز این دانشگاه با سایر دانشگاه‌ها شده است.

این مسؤول بیان کرد: از رشته‌های موجود در دانشگاه پیام نور واحد شهرستان آبیک می‌توان به مدیریت دولتی، علوم سیاسی، الهیات گرایش (فقه و مبانی حقوق اسلامی)، الهیات گرایش (تاریخ ملل اسلامی)، علوم تربیتی گرایش (مدیریت آموزشی) و علوم تربیتی گرایش (آموزش دبستان و پیش دبستانی) اشاره کرد.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور واحد شهرستان آبیک افزود: متأسفانه به دلیل نداشتن ساختمان آموزشی به نام خود پیام نور این شهرستان با درخواست رشته‌های جدید موافقت نشده است.

خودروان با اشاره به آغاز ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور توضیح داد: ثبت‌نام در دانشگاه پیام نور واحد آبیک همزمان با دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی از 23 مرداد ماه سال جاری آغاز شده است.

وی افزود: طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور علاوه بر داوطلبانی که در کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند و متقاضی شرکت در رشته‌های بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی هستند، می‌توانند انتخاب رشته کنند.

این مسؤول ادامه داد: حتی تمام داوطلبانی که در آزمون سراسری سال جاری ثبت‌نام کرده‌اند ولی در جلسه آزمون غایب بوده‌اند و نیز متقاضیانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام نکرده‌اند نیز می‌توانند در رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری 95 که پذیرش در آن‌ها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی(معدل کتبی دیپلم) صورت می‌گیرد، انتخاب رشته کنند.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور واحد شهرستان آبیک با تبریک به پذیرفته‌شدگان کنکور 95 خاطرنشان کرد: انتخاب رشته بدون آزمون و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی، منحصراً به صورت اینترنتی و از روز شنبه 23 مرداد ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی «www.sanjesh.org» آغاز و تا 28 مرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

خودروان یادآور شد: اطلاعات تکمیلی در خصوص رشته‌های بدون آزمون از تاریخ 21 مرداد ماه سال جاری در سایت سازمان سنجش اعلام شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: