« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۶۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
در آستانه هفته دولت؛
فرماندار بهمئی از بهره برداري از 8 طرح عمرانی در هفته دولت در شهرستان بهمئی خبر داد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ « فرماندار بهمئی» با بيان اينكه در هفته دولت امسال در این شهرستان،  8 طرح عمرانی در این شهرستان بهره برداري مي شود گفت:   برای اجراي این تعداد طرح بالغ بر 90 میلیارد و 270 میلیون ریال  از محل اعتبارات استانی و ملي هزینه شده است.



«آقاي رحمانی » با اشاره به اينكه ،  با بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغال 96 نفر در اين شهرستان فراهم می شود افزود: مدرسه 6 كلاسه بنياد بركت شهرك گچ بلند ، مخزن 15 هزار متر مكعبي شهر ليكك ، آسفالت راههاي روستايي منطقه ممبي  ، اجراي طرح هادي روستاهاي شهرك وليعصر ، گچ بلند ، سياهشير و سيد صفي  و  برق رساني  به روستاهاي پشت كوه ملاطهماسب  قلات  ، در اين شهرستان به بهره برداری می رسد.


« وي» همچنين توسعه شبكه برق خيابان 30 متري شهر ليكك و روستاي سياهشير  ، احداث كانال هدايت آب ، مرمت و بهسازي آسفالت راههاي روستايي بخش سرآسياب يوسفي به ممبي را از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت ذکر کرد.
خبر/مسلم مختاري
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
0
0
آقای فرماندار واقعا ایا این طرحها ارزش گفتن دارند لطفا با مردم صادق باشید!!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: