« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۷۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:برای موفقیت و یا عدم موفقیت دولت باید وضعیت گذشته و عمل به قول‌ها و وعده‌ها را مد‌نظر قرار داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛ سید موسی خادمی عصر امروز در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه  با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و بیان خدمات این دولت ضعیف است، افزود: کسانی هم نا آگاهانه و یا مغرضانه خدمات دولت را نادیده می‌گیرند.

خادمی اظهار کرد: برای ارزیابی این  دولت باید وضعیت گذشته و عمل به قول‌ها و وعده‌ها را مد‌نظر قرار داده آن گاه در مورد دولت و عملکردی که تاکنون داشته قضاوت کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت در شروع به کار خود با دو مشکل روبرو بود.

وی افزود : در ابتدا از یک طرف با تحریم‌های ظالمانه‌ای روبرو بودیم که در حال حاضر این تحریم‌ها برداشته شده است و از طرف دیگر با بحث تورم روبه رو بوده که این مشکل نیز با تدبیر دولت تا حدودی مرتفع گردیده است.

مسوول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مهم‌ترین دستاورد سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد را ارتقاء جایگاه این استان عنوان کرد و افزود: بخش عمده این دستاورد نتیجه هماهنگی و تلاش رسانه‌ها بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان خدمات دولت در سه سال اخیر و گزارشی از مصوبات سفر استانی هیئت دولت به استان عنوان کرد: لیست پروژه‌های تصویب شده در سفر هیئت دولت ظرف چند روز آینده جمع‌بندی و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

گفتنی است در پایان این نشست از خبرنگاران و اصحاب رسانه که در سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت فعال بوده تجلیل بعمل آمده است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
0
اقای استاندار محترم جرا از قول و وعده 100 روزه حسن روحانی چیزی نگفتید؟

چرا از تعطیلی کارخانه ها چیزی نگفتید>

چرا از حقوقهای نجومی چیزی نگفتید؟

چرا از نبود نقدینگی و فشار اقتصادی بر مردم و بیکاری و تورم و نافرجام بودن برجام چیزی نمی گویید؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: