« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
در هفته دولت؛
ظهر امروز بهره برداري از 8 طرح عمرانی در هفته دولت در شهرستان بهمئی به بهره برداري رسيد.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ «فرماندار بهمئی» در مراسم بهره برداري از اين طرح ها ، با بيان اينكه ظهر امروز در این شهرستان،  8 طرح عمرانی در این شهرستان بهره برداري شد  گفت:   برای اجراي این تعداد طرح بالغ بر 90 میلیارد و 270 میلیون ریال  از محل اعتبارات استانی و ملي هزینه شده است.

«آقاي رحمانی » با اشاره به اينكه ،  با بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغال 96 نفر در اين شهرستان فراهم شد افزود: مدرسه 6 كلاسه بنياد بركت شهرك گچ بلند ، مخزن 15 هزار متر مكعبي شهر ليكك ، آسفالت راههاي روستايي منطقه ممبي  ، اجراي طرح هادي روستاهاي شهرك وليعصر ، گچ بلند ، سياهشير و سيد صفي  و  برق رساني  به روستاهاي پشت كوه ملاطهماسب  قلات  ، در اين شهرستان به بهره برداری رسيد .

« وي» همچنين توسعه شبكه برق خيابان 30 متري شهر ليكك و روستاي سياهشير  ، احداث كانال هدايت آب ، مرمت و بهسازي آسفالت راههاي روستايي بخش سرآسياب يوسفي به ممبي را از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت ذکر کرد.

« محنایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداري  »  هم در مراسم بهره برداري از اين طرح ها ، با اشاره به اینکه 199 طرح به مناسبت هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی می شود كه از این تعداد طرح 184 طرح در بخش عمرانی و 15 طرح در بخش اقتصادی به بهره برداری می رسند یا کلنگ زنی می شوند  گفت : اعتبار اختصاص یافته به این طرح ها بیش از 224 میلیارد تومان مي باشد كه  با بهره برداری ازاین طرح ها ، برای 165 نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد می شود .

«آقاي محنايي » با اشاره به اينكه ، دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را صرف رفع محرومیت‌ها، ایجاد اشتغال جوانان و توسعه همه‌جانبه استان کرده که در این راستا توفیقاتی حاصل شده است و بخشی از این توفیقات در قالب طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی در هفته دولت به مردم ارائه شده است افزود : این تعداد طرح در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی، بهداشتی، آموزشی ،  کشاورزی، راه های ارتباطی، ورزش، توسعه شهری و طرح های هادی روستاها در استان از جمله شهرستان بهمئي افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد.

 «آقاي محنايي » با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان 267 طرح افتتاح یا کلنگ زنی شد  گفت:  از این تعداد ، 231 طرح با اعتبار بیش از 3 هزار میلیارد تومان افتتاح یا کنگ زنی شدند.
خبر/مسلم مختاري

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: