« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
شبکه رادیویی تهران همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه شهید محمدعلی رجایی و روز مبارزه با تروریسم، مستند زندگی این شهید گرانقدر را تقدیم مخاطبان می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری تسنیم؛شهیدان رجایی و باهنر دو همسنگر علم و جهاد بودند که با یکدیگر کمر به خدمت مردم ایران بستند، اما منافقین در 8 شهریور سال 60 آن دو یار عزیز، محمدعلی رجایی رئیس‌جمهور و محمدجواد باهنر نخست‌وزیر وقت را به همراه گروهی از اعضای هیات دولت در انفجار دفتر نخست‌وزیری به شهادت رساندند.

به مناسبت گرامیداشت سالروزشهادت این شهیدان، مستند رادیویی «سایه روشن» یکشنبه 7 شهریور از ساعت 15 پخش و زندگینامه این شهیدان مرور می‌شود.

علاوه براین؛ بخش اعظم این مستند در موزه شهید رجایی تهیه شده است، خانه شهید رجایی پس از مرمت و بازسازی کامل به موزه تبدیل شد. در این مستند رادیویی روایتی از این موزه، آثار شهید رجایی، اعم از میز و اتاق کار، وسایل شخصی، محل پذیرایی از مهمانان خارجی و محل زندگی وی خواهیم داشت.

برگزیده‌ای از سخنان امام خمینی (ره)، سیری در دوران کودکی شهید رجایی، محیط خانوادگی و سیره اخلاقی این شهید بزرگوار هم از دیگر بخش‌هایی است که به آنها پرداخته می‌شود.

مستند «سایه روشن» کاری از گروه برنامه‌ریزی و مدیریت شهری رادیو تهران است که مینا نیکانیک تهیه این قسمت از برنامه را بر عهده دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: