« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، از تدوین بسته حمایتی زنان شاغل خبر داد.
 به گزارش آوای رودکوف به نقل از برنا؛ شهیندخت مولاوردی در سفر به شهرکرد در جمع خبرنگاران گفت: دولت یازدهم در پی دستیابی به برنامه ریزی صحیح در حوزه زنان و خانواده با شناخت وضعیت، مسائل، چالش ها و آسیب های این بخش است.

وی افزود: در همین دولت با انعقاد 45 موافقت نامه اجرایی و اجرای 80 طرح، ریل گذاری مناسب و چارچوب خوبی برای حرکت در این حوزه در برنامه ششم توسعه ایجاد شد.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: 50 درصد اهداف حوزه زنان در دولت یازدهم محقق شده و پیش بینی می شود در برنامه ششم توسعه نیز 50 درصد دیگر از این اهداف محقق شود.

مولاوردی، رسیدن به وضعیت مطلوب و رضایتمند در حوزه زنان را از مهمترین اهداف معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری عنوان و اضافه کرد: بسته هایی درحال تدوین است و تعدادی هم در نوبت رسیدگی در کمیسیون های دولت است که با تصویب آن شاهد تحولات خوبی در حوزه زنان خواهیم بود.

وی، بسته حمایتی زنان شاغل را از مهمترین این بسته ها دانست و گفت: برای اینکه تعادلی بین کار و زندگی زنان شاغل ایجاد شود، نیاز به یک سری تسهیلات و امتیازات برای حفظ امنیت شغلی آنهاست.

مولاوردی ادامه داد: سند اجتماعی حمایت از زنان نیز با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تدوین شده و بر اساس آن گره های کور و بسیاری از مشکلات زنان رفع می شود.

وی درخصوص افزایش اعتیاد به مواد مخدر در زنان گفت: هم اکنون کمتر از 10 درصد از معتادان کشور را زنان تشکیل می دهند اما در سال های اخیر اعتیاد زنان به مواد مخدر روند افزایشی یافته است.

محمد شریعتمداری معاون اجرایی و شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و هیئت همراه، برای ارزیابی عملکرد 3 ساله دولت یازدهم و میزان تحقق مصوبات سفر رئیس جمهوری در استان چهارمحال و بختیاری، به شهرکرد سفر کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: