« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، هادی زارع‌پور صبح امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و در پاسخ به برخی از دغدغه‌های اعضای شورا در زمینه‌های مختلف و در مناطق مختلف این استان اظهار کرد: یکی از کارهای خوب و ارزنده همکاران من در آموزش و پرورش در سال جاری این است که پروژه مهر را با نهایت دقت در استان اجرا کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در پروژه مهر همه تمهیدات برای بازگشایی مدارس استان با کیفیت هر چه تمام مد نظر قرار گرفته است، تصریح کرد: در سال گذشته نیز در پروژه مهر در سطح کشور یکی از استان‌های برتر شناخته شدیم.

این مسؤول گفت: امسال نیز در همه زمینه‌ها از جمله سازماندهی معلمان و فرهنگیان و همچنین در آراسته سازی مدارس اقدامات خوبی انجام شده و انتظار داریم که همه دستگاه‌ها ما را برای اجرای هر چه بهتر پروژه مهر یاری کنند.

وی در ادامه با اشاره به دغدغه‌هایی که در خصوص کمبود برخی از دبیران در دروس تخصصی وجود دارد، تصریح کرد: امسال تعدادی از دانش‌‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان استان که فارغ‌التحصیل شده‌اند را مورد استفاده قرار خواهیم داد.

زارع‌پور همچنین از تبدیل وضعیت تعدادی از معلمان در استان خبر داد و گفت: تعداد 500 نفر از این فرهنگیان تبدیل وضعیت شده‌اند که امسال نسبت به سال گذشته در خصوص برخی از دروس مشکلات کمتری خواهیم داشت.

این مسؤول در پاسخ به برخی از دغدغه‌ها در زمینه ضعف مدیریتی در آموزش و پرورش در برخی از مناطق گفت: با هرگونه ضعف مدیریتی در آموزش و پرورش برخورد می‌کنیم به طوری که در سال گذشته نیز چند جابجایی در همین خصوص داشتیم./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: