« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
به همت هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد تست آمادگی جسمانی 223 داور فوتبال کشور در یاسوج برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، از صبح امروز و با حضور 223 داور درجه یک و ملی فوتبال کشور تست آمادگی جسمانی با حضور نمایندگانی از فدراسیون فوتبال به عنوان ناظر برگزار شد.

خداداد افشاریان داور پیشکسوت بین‌المللی فوتبال ایران و نایب رئیس هیأت فوتبال استان در این آیین با بیان اینکه این داوران برای حضور در لیگ‌های 2 و 3 و همچنین رده‌های سنی فوتبال کشور تست آمادگی جسمانی را انجام می‌دهند، اظهار کرد: هیأت فوتبال استان شرایط را برای برگزاری این تست فراهم کرده است.

نایب رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این داوران از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد و کرمان و فارس در این دوره شرکت کرده‌اند.

این داور پیشکسوت بین‌المللی فوتبال کشور گفت: این تست در دو روز برگزار می‌شود و کلاس تئوری نیز به همراه آن توسط مدرسان فدراسیون برگزار خواهد شد.

وی گفت: آن چه که امروز در این تست مشاهده کردم ضعف قوای جسمانی بود که تا اندازه‌ای این داوران در آمادگی به سر نمی‌برند.

افشاریان افزود: شاید یکی از مهم‌ترین دلایل آن به آب و هوا و ارتفاع شهر یاسوج برگردد که اکثر داوران شرکت کننده از مناطق با ارتفاع پایین در این دوره شرکت کرده‌اند./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: