« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
روزنامه لس‌آنجلس تايمز نوشت 8 ماه پس از اجراي برجام، تغييري در اقتصاد ايران صورت نگرفته و بسياري از ايرانيان آمريكا را مقصر مي‌دانند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  به نقل از مشرق، گزارشگر اين روزنامه كه در تهران بوده مي‌نويسد: هشت ماه پس از اجراي برجام، وعده‌هاي حسن روحاني رئيس‌جمهوري براي ايجاد كار و افزايش درآمدها تحقق نيافته و سرمايه‌گذاري خارجي كند است.

لس‌آنجلس تايمز در ادامه آورده است: بهاي كالاهاي اساسي همچنان در مسير افزايش قرار دارد، مردم در كوچه و بازار تهران در اين‌باره حرف مي‌زنند. يك حسابدار 26 ساله، مي‌گويد: از زمان اجراي برجام اوضاع بدتر شده است. او و نامزدش كه برق‌كار است مي‌گويند بهاي گوشت و سبزيجات طي دو سال گذشته دو برابر شده است و آنها به سختي مي‌توانند اجاره آپارتمان كوچك‌شان در شرق تهران را بپردازند. بسياري آمريكا را مقصر مي‌دانند كه بعضي تحريم‌ها را نگاه داشته است.
 
لس‌آنجلس تايمز اضافه كرد: بعضي ايرانيان حسن روحاني را براي بالا بردن غيرواقعي انتظارات مردم مقصر مي‌دانند.
 
هادي پناهيان معلم 29 ساله مي‌گويد: «انتخاب مجدد روحاني غيرممكن است.» گزارش‌ها از حقوق‌هاي نجومي مقام‌هاي ارشد دولتي موجب خشم عمومي شده است. نرخ بيكاري اعلام شده توسط دولت 11 درصد است، اما به باور كارشناسان نيمي از فارغ‌التحصيلان دانشگاه بيكار هستند.
 
يك معلم 72 ساله بازنشسته مي‌گويد: توافق نمي‌تواند مشكلات ما را حل كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: