« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
شهردار یاسوج گفت: با وضعیت موجود باید قفل تعطیلی روی درب شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد زد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، محمدعلی جاوید ظهر امروز در نشست شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد با معاون عمرانی وزیر کشور با بیان پاره‌ای از مشکلات شهرداری یاسوج و کل شهرداری‌های استان گفت: شهرداری یاسوج که منبع درآمدی ندارد باید ماهیانه 2/5 میلیارد تومان و سالانه 30 میلیارد تومان حقوق پرداخت کند.

وی گفت: در حالی که از محل سازمان همیاری شهرداری‌ها 3 میلیارد تومان و از محل ارزش افزوده نیز تنها 3 میلیارد تومان به شهرداری یاسوج تزریق مالی شد.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهرداری‌های استان تک محصولی هستند و همه امید آن‌ها برای درآمدزایی به پروانه‌های ساختمانی است که هر سال رو به کاهش است و اگر در یاسوج سالی 247 پروانه ساختمانی یک میلیون تومانی داشته باشیم وضعیت ما برای همه معلوم و مشخص خواهد بود.

جاوید بیان کرد: در شهرداری یاسوج اکنون بیش از هزار نفر نیرو وجود دارد که از سال‌های گذشته به صورت مازاد تعداد زیادی وارد شده و اکنون با مشکل بسیار بزرگی برای پرداخت حقوق و مزایای آن‌ها روبه‌رو هستیم.

وی در ادامه به برخی دیگر از مشکلات شهرداری یاسوج اشاره کرد و افزود: در حالی در مرکز استان قرار داریم و چند روز دیگر مدارس و دانشگاه‌ها بازگشایی می‌شوند که شهرداری در واحد اتوبوس‌رانی 32 دستگاه اتوبوس دارد که تنها 6 دستگاه آن‌ها مستعمل و سالم هستند./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: