« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴
با حضور نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی کلنگ ساخت خوابگاه شبانه‌روزی دخترانه در قلعه رئیسی به زمین زده شد.
به گزارش آوای رودکوف ، عصر امروز با حضور هاشمی نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، خیرین مدرسه‌ساز، فرماندار کهگیلویه و مسئولین محلی چاروسا کلنگ ساخت خوابگاه شبانه‌روزی دخترانه در قلعه رئیسی به زمین زده شد.

محمد شکوهی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه نبود امکانات در چاروسا مشکل مهاجرت است اظهار داشت: بسیاری از دانش آموزان دختر که در روستاهای اطراف چاروسا زندگی می‌کنند به علت نبود دبیرستان در روستا و نبود مکان برای زندگی و تحصیل در قلعه رئیسی را نداشتند.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا تاکید کرد: از سالهای گذشته ساخت یک خوابگاه شبانه‌روزی را در شهر قلعه رئیسی در دستور کار قرار دادیم و با پیگیری مجدانه این مشکل برطرف شد.

وی افزود: تلاش نوسازی مدارس و نماینده کهگیلویه در ساخت این مراسم جای تقدیر داشت و می‌توان با ساخت این خوابگاه مشکلات دانش آموزان دختر در ادامه تحصیل در قلعه رئیسی را برطرف کرد.

شکوهی اعتبار این خوابگاه را بیش از یک میلیارد تومان پیش‌بینی کرد و گفت: با قولی که از خیرین و نوسازی مدارس گرفتیم تا مهر سال 96 به پایان خواهد رسید./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: