« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
به نقل از فارس؛
امام جمعه یاسوج گفت: مردم استقبال خوبی از رئیس جمهور و دولت داشتند و اکنون وظیفه دولت است که آن چه را که در سفر به کهگیلویه و بویراحمد وعده داده عمل کند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد توسط آیت‌الله سید‌ علی‌اصغر حسینی امام جمعه این شهر در مصلای امام خمینی قرائت شد.

امام جمعه یاسوج با اشاره به مناسبت‌های شهریورماه به عنوان مناسبت‌های مهم در تارخ انقلاب یاد کرد و گفت: یکی از روزهای مهم در شهریور روز 17 شهریور است که این روز یکی از مقدمات شکل‌گیری انقلاب بود.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این روز تعداد بیشماری از مردم به خاک و خون کشیده شدند که همین موضوع رژیم سفاک پهلوی را نزد ملت ایران منفور کرد.

آیت‌الله حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود به یکی دیگر از مناسبت‌های شهریور اشاره کرد و هفته دفاع مقدس را از مناسبت‌های بزرگ این ماه ذکر کرد.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دفاع مقدس صحنه رویارویی نابرابر ایران اسلامی با همه دشمنان استکبار بود.

این خطیب جمعه گفت: جنگ تحمیلی با همکاری و هماهنگی دشمنان جهانی و منطقه‌ای از جمله آمریکا و عربستان بر ملت ایران تحمیل شد.

حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود به اقداماتی که عربستان تاکنون علیه ایران انجام داده اشاره کرد و گفت: در سال 66 تعداد زیادی از زائران خانه خدا را به شهادت رساندند و در سال گذشته نیز در نهایت بی‌تدبیری تعداد زیادی از زائران ایرانی و سایر زائران کشته شدند.

وی در ادامه افزود: این رژیم 10 هزار کودک و مرد و زن یمن را به خاک و خون کشیده است.

امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه دولت سفری به استان کهگیلویه و بویراحمد داشت و مردم هم استقبال خوبی از کاروان دولت داشتند، افزود: مردم کار خود را انجام دادند و استقبال خوبی از رئیس جمهور و دولت داشتند و اکنون وظیفه دولت است که آن چه را که وعده داده عمل کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: