« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
با هدف کسب علم و شکوفایی استعداد های دانش آموزان؛
اولین جشنواره تابستانی کسب و کار در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان شروع بکار کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ این جشنواره به همت کانون شکوفایی و خلاقیت و همکاری پارک علم و فناوری خوزستان و به مدت دو هفته برگزار می شود.

در آئین افتتاحیه این جشنواره سرکار خانم  دستیار ، مسئول کانون شکوفایی و خلاقیت دانشگاه ضمن خوش آمدگویی  به حضار ، هدف از برگزاری سلسه کارگاه های کسب و کار را آماده سازی آینده سازان کشور برای کسب علم و شکوفایی استعداد های آنان برای هدایت به سمت تشکیل شرکت های دانش بنیان عنوان نموده و مشاغل آینده که عمده اقتصاد کشور بر آن استوار خواهد بود مشاغل دانش بنیان می باشند.

در ادامه دکتر صالحی ویسی ،از اساتید دانشگاه، با مطرح نمودن سوالاتی از حضار به کشف و شناخت استعدادهای دانش آموزان حاضر در جلسه پرداخت  و مولفه های موثر بر موفقیت یک کسب و کار دانش بنیان را تشریح نمود.

شایان ذکر است دانش آموزان در این کلاس ها با روش های غیر مستقیم مانند بازی های خلاقانه و شبیه سازی های مجازی و کارگاهی بر روی ایده ها آموزش خواهند دید و همچنین با ایجاد کمپین یک صفحه کتاب در روز ، دانش آموزان تشویق به مطالعه بیشتر خواهند شد و در بازدید های مرتبط، با کاربرد های علوم آشنا خواهند شد. از دیگر برنامه های جانبی  این جشنواره می توان به تقویت مهارت ارتباط با دیگران،کسب مهارت حل مسئله،ایده سازی و پرورش ایده ،کسب توانایی بررسی یک ایده و همچنین آشنایی با مفاهیمی چون سود ، زیان ،محدودبت ،بازار و... اشاره نمود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: