« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
آداب و عاداتی در مورد حمام کردن وجود دارد که به مرور زمان از یاد اکثر ما رفته و یا به آنها توجه لازم را نداریم، در حالی که قدیمی‌ها به دلیل اطلاعات و تقید بیشتری که به علوم مفید داشتند، بسیار بیشتر از نسل جدید به آنها توجه میکردند و البته نتایج خوب آن را نیز می‌دیدند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از افکار نیوز ؛ آداب و عاداتی در مورد حمام کردن وجود دارد که به مرور زمان از یاد اکثر ما رفته و یا به آنها توجه لازم را نداریم، در حالی که قدیمی‌ها به دلیل اطلاعات و تقید بیشتری که به علوم مفید داشتند، بسیار بیشتر از نسل جدید به آنها توجه میکردند و البته نتایج خوب آن را نیز می‌دیدند. نکات ضروری که همه باید رعایت کنند 1 شانه زدن مو بخصوص در حمام ضرر دارد و باعث ریزش مو میشود چون پیازهای مو در اثر تحریک زیاد سست میشوند . همچنین ایستاده نباید در حمام دوش گرفت زیرا بدلیل گرم بودن حمام و بالا رفتن دمای بدن، عروق و رگ ها منبسط می شوند و خون رسانی به سر انسان که بالاترین عضو بدن است کند صورت گرفته و فشار دوش و شامپو زدن در حالت ایستاده باعث ریزش مو می شود . 2 سعی شود حتی المقدور بوسیله تشت یا وان حمام کنید زیرا علاوه بر هدر نرفتن اب از گاز سمی کلر که در اثر گرما متصاعد میشود و بمرور زمان موجب سرطان ریه میشود, رهایی یابید. 3 هنگام ورود به حمام یکمرتبه سر را آب نزنید زیرا دمای حمام با بدن ناسازگار است و موجب سردرد و میگرن می شود ,لذا سعی شود ابتدا به ساکن پاها و دستها و بدن و سایر اعضا و در نهایت سر را بخیسانید 4 در حمام پس از دم شدن بدن، بهترین و سنتی ترین کار، کیسه کشیدن بوسیله سفیداب است ولی متاسفانه اینکار بفراموشی سپرده شده و خیلی ها بجای کیسه کشیدن از لیف و صابون استفاده می کنند. کیسه بوسیله سفیداب باعث باز شدن روزنه های پوست میشود، ولی لیف موجب تمیزی سطحی پوست و مسدود شدن روزنه های پوست میشود. 5 دهان دوم انسان که عمل تنفس بوسیله آنها انجام میشود، روزنه های پوست هستند و بی توجهی به آنها موجب میشود در سنین بالای چهل سال دچار تنگی نفس بشوید. استفاده از شامپوی طبیعی برای شستن سر از صابون ها و شامپوی شیمیایی استفاده نکنید. برای این کار میتونید از شامپوی طبیعی زیر استفاده کنید: یک استکان سرکه طبیعی یک استکان آبلیموی طبیعی یک قاشق سدر نیم مشت بسته خطمی سفید مواد فوق را باهم ترکیب کرده و به عنوان یک شامپوی طبیعی و اسلامی از آن استفاده کنید. این شامپو برای همه مفید است، البته کسانی که سر آن ها جوش چرکی یا موخوره دارد و یا پوست پوسته میشود باید یک استکان آبغوره به ترکیب فوق اضافه کنند. استفاده از سنگ پا آیا می دانستید که بیشترین مقدار انسولین در پاشنه پاست؟ کسانی که دچار دیابت یا قند بالای خون هستند، اگر روزانه بمدت ١٠ دقیقه سنگ پا بزنند باعث تنظیم انسولین خواهد شد. این عمل در مورد آدمهای سالم باعث تنظیم قند و در نتیجه باعث چربی‌سوزی بیشتر و تناسب اندام خواهد شد. حالا متوجه شدیم که سنگ پا که از مواد گداخته‌ها و مذاب آتشفشان است از زمان اجداد ما چقدر کارآیی دارد . نکات ضروری هنگام خروج از حمام هنگام خروج از حمام. سه کف دست آب بخورید و پاها را تا ساق با آب سرد آب کشی کنید این کار باعث می‌شود دچار سینوزیت و سردرد بعد از حمام نشید. و واریس نگیرید. هنگام خروج از حمام تمام بدن بخصوص سر را خشک نموده و بوسیله حوله سر را بپوشانید در غیر اینصورت کوچکترین تفاوت دمایی بین محیط بیرون و داخل حمام موجب سردردهای پنهان و کاهش حافظه میشود بعد از حمام حتما بین پنج تا ده دقیقه خواب لازم است تا بدن بتواند به حالت طبیعی خود بازگردد و از واریس و واریکوسل و آلزایمر و سایر امراض رهایی یابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: